ירון לונדון ומוטי קירשנבאום אירחו בתוכניתם בערוץ 10 את עורך אתר "העין השביעית", שוקי טאוסיג, לשיחה על צאתו של האתר לדרך עצמאית ועל קמפיין מימון ההמונים שנועד לסייע בכך. "המפעל החשוב הזה, לעיתונות ובעקיפין גם לכל אזרח ישראלי, בסכנת סגירה מפני שהתקציבים אזלו, ואנחנו עושים מאמץ כדי לאושש אותו", אמר לונדון בפתח השיחה, שנערכה בשבוע שעבר (20.4.15).

"התקשורת נמצאת במצב בעייתי, מרוסק, מוחלש, מכל הבחינות ‒ ודווקא בגלל זה צריך מישהו שיפקח על הכלי הזה, שהוא אולי המרכזי והכי משפיע במדינת ישראל"

עמיתו קירשנבאום הוסיף: "אני רוצה שנעביר את המסר, כי הוא חשוב: אל"ף, זה שהאתר הזה חשוב, אני חושב שבקרב העיתונאים יש הסכמה אדירה, באמת קונסנזוס, זה אתר חשוב מאוד כאתר ביקורתי על העבודה שלנו ‒ לא תמיד אתם צודקים, בעיקר כשכותבים על ירון ועלי ‒ אבל האתר הזה באמת יש לו חשיבות עצומה". בפנייה לטאוסיג הוסיף: "מה אתם מבקשים עכשיו, כיוון שהאתר עומד בסכנת סגירה?".

טאוסיג: "אנחנו מנסים לגייס תקציב. עד עכשיו היינו בתוך המכון הישראלי לדמוקרטיה, ובגלל קיצוצים תקציביים יצאנו לדרך עצמאית. אנחנו פונים לגולשים, אפשר להיכנס לאתר ‒ 'העין השביעית' בגוגל ‒ הכל מוסבר שם".

בתשובה להערה של לונדון שלפיה היה ראוי שציבור העיתונאים יתגייס לתמוך בפעילות האתר, השיב טאוסיג: "התקשורת נמצאת במצב בעייתי, מרוסק, מוחלש, מכל הבחינות ‒ ודווקא בגלל זה צריך מישהו שיפקח על הכלי הזה, שהוא אולי המרכזי והכי משפיע במדינת ישראל".