אורן פרסיקו, כתב אתר "העין השביעית", התארח שלשום (19.4.15) בתוכנית "צינור לילה" בערוץ 10, ושוחח עם המנחה גיא לרר על קמפיין מימון ההמון שנועד למנוע את סגירת האתר. "מבחינת הצופה שאינו עיתונאי וצופה בנו עכשיו – למה בעצם הוא צריך לממן אתכם?", שאל לרר בפתח הראיון.

"קודם כל, אם הוא קורא אותנו, אז הוא בוודאי יודע שאנחנו מספקים חומר שאי-אפשר להשיג בשום מקום אחר", השיב פרסיקו. "אבל גם אם מישהו לא קורא אותנו ורוצה לממן אותנו – אני חושב שזה כדאי, כיוון שמי שכן קורא אותנו, ואלה העיתונאים, משנים את ההתנהגות שלהם הרבה פעמים בגלל מה שאנחנו כותבים, או מחשש מפני מה שאנחנו כותבים. זאת אומרת שגם אם יש מישהו שחשוב לו שהתקשורת תהיה יותר שקופה, יותר חופשית, יותר נשכנית, הוא יכול לתת לנו תרומה – ואחר-כך לא לקרוא אותנו, פשוט לדעת שהתרומה שלו משרתת את המטרה הזו", הוסיף.

"אנחנו לגמרי איתכם במאבק הזה, גם כשאנחנו חוטפים מכות לפעמים, זה בסדר, אנחנו שמחים לקבל את המכות האלה כעיתונאים. שיהיה בהצלחה", אמר לרר לקראת סוף הראיון. פרסיקו, לסיכום, העיר: "אני קורא לכל מי שיכול לגלוש לאתר 'העין השביעית' ולתרום, וגם אם יש איזה מיליארדר שצופה בנו ורוצה לתת תרומה יותר משמעותית".