"שישה נעצרו בהפגנה נגד ביקור הרצוג ולבני בוואדי ערה", נכתב בכותרת ידיעה מאת נעה שפיגל וג'קי חורי ב"הארץ". לפי דיווחם, חמישה בגירים וקטין תושבי אום-אלפחם נעצרו אתמול בהפגנה שנערכה במחאה על ביקור נציגי המחנה-ציוני באזור. בהמשך מצוטט איימן חאג' יחיא מתנועת כיפאח, ממארגני ההפגנה, שמסביר כי זו נועדה למחות נגד "המפלגות הציוניות ובעיקר נגד המחנה-הציוני" על נסיונם "לזרות חול בעיני הציבור הערבי" (למעשה נכתב בטעות "לזרוע חול"). במחנה-הציוני, כך מדווח, סירבו להתייחס להפגנה.

ב"מעריב" מתפרסם תצלום מההפגנה בוואדי ערה (עם הקרדיט "אתר 'אל-עראב'"), ובו נראית אשה ערבייה נדחפת או מועדת כשלצדה צלמי עיתונות ושוטרים. הידיעה שלצד התצלום, מאת אריק בנדר, מתמקדת בכלל בהתבטאות שהשמיע יו"ר המחנה-הציוני ברמת-גן, לא בוואדי ערה. "מה שקרה ב'טיסת השוקולד' זה בגלל הפילוג והשסעים שמוביל נתניהו", אמר הרצוג, ועורר תמיהה. רק הפסקה האחרונה בידיעה מאת בנדר מוקדשת להפגנה, והיא דלה במידע.

גם ב"ישראל היום" מופיע תצלום מההפגנה בוואדי ערה, ובו רואים שוטרים ומפגינים עומדים אלה מול אלה. בשונה מהידיעה ב"מעריב", לתצלום שמתפרסם ב"ישראל היום" אין כל קרדיט. בדומה לידיעה ב"מעריב", גם הידיעה ב"ישראל היום" הנלווית לתצלום מההפגנה אינה מוקדשת בעיקרה לאירוע בוואדי ערה, אלא לנושא אחר הקשור לאוכלוסייה הערבית בישראל. "דיווח: 'תרומות מארה"ב לעידוד הצבעת ערבים ותומכי שמאל'", נכתב בכותרת הידיעה מאת דניאל סיריוטי ונצחיה יעקב. על סמך דיווח באתר אמריקאי מדווחים השניים כי עמותת "עמנו", הפועלת בארצות-הברית, מרימה תרומות למען העלאת שיעור ההצבעה במגזר הערבי ובקרב מצביעי השמאל.

הפסקה השלישית בידיעה מוקדשת להפגנה בוואדי ערה. לפי הדיווח של "ישראל היום", "המפגינים מחו על סרטון התעמולה של המחנה-הציוני, שבו נאמר כי הרצוג 'הסתכל על ערבים דרך הכוונת'. לטענתם, ללבני ולהרצוג 'דם על הידיים' בעקבות תמיכתם בממשלה במהלך מבצע 'צוק איתן'". נראה כי האינטרס של "ישראל היום" דומה לאינטרס של מארגני ההפגנה בוואדי ערה, תנועת בני-הכפר ותנועת כיפאח, הקוראות לנאמניהן להחרים את הבחירות לכנסת.

הדיווח הקצר והשולי ביותר על ההפגנה נגד המחנה-הציוני בוואדי ערה מתפרסם ב"ידיעות אחרונות". כתבי העיתון מזכירים את ההפגנה בשולי כיתוב המתפרסם מתחת לתצלום של יצחק הרצוג מניח ידו על קברו של יצחק רבין.