שלשום, בתוכנית "מייבשים את הבצה" שמגישים שרון כידון ושי גולדן ברדיו תל-אביב 102FM, שוחחו המנחים עם עיתונאי "מעריב" בן כספית על פרסום תמליל הקלטת השיחה בין שרה נתניהו למוניק בן-מלך. במהלך הראיון תיאר גולדן את עצמו כמתנגד עקבי לנתניהו, תיאור שהוביל את כספית להעיר: "שי, ראיתי אותך ליד נוחי דנקנר, חתלתול מאולף ושבע. זה לא טוב, זו לא תכונה טובה לעיתונאי".

 

מעניין לציין כי גולדן לא הגיב להאשמה זו בהגנה על התנהלותו המקצועית דאז או על הבעלים לשעבר של "מעריב", נוחי דנקנר. במקום לחזור על טענות שהשמיע בזמן אמת, בדבר רדיפת דנקנר ממניעים זרים כביכול, ובמקום להכחיש, כפי שהכחיש בעבר, כי דנקנר התערב בענייני התוכן של "מעריב", תקף גולדן את כספית. "ואתה היית נמרץ וערני?", שאל, וכשכספית השיב בחיוב אמר לו גולדן: "לי זכור בן כספית אחר בתקופת נוחי דנקנר".

במלים אחרות, שניים מהעיתונאים הבכירים ביותר ב"מעריב" של תקופת נוחי דנקנר (גולדן היה אז סגן עורך העיתון) החליפו מהלומות מילוליות בוויכוח על טיב ההתנגדות האישית שלהם להשפעתו של איש העסקים שהשתלט על העיתון. הנחת היסוד המשתמעת מהוויכוח בין השניים היא שאכן היה ראוי להתנגד להשפעת דנקנר על העיתון, ורק מי שפעל כך בזמן אמת יכול כעת להתהדר בזאת ולבקר את עמיתיו על כניעתם לשררה.

לתשומת לבם של העיתונאים העובדים כיום ב"ישראל היום" וב"ידיעות אחרונות".