הפרסומאי אורן פרנק ומגיש "כלבוטק" רפי גינת הגיעו להסכם לסילוק תביעותיהם ההדדיות, לאחר תהליך גישור אצל השופט בדימוס שלי טימן. העיתונאי רז שכניק דיווח על כך לראשונה בגליון יום שישי האחרון של "ידיעות אחרונות". ביום ראשון השבוע הגישו באי-כוחם של פרנק וגינת לבית-משפט השלום בתל-אביב בקשה בהסכמה לדחייה הדדית של שתי תביעות הדיבה שהגישו זה נגד זה.

בשנת 2007 הגיש גינת תביעת דיבה בסך מיליון שקל נגד פרנק, לאחר שזה פירסם פוסט בבלוג שלו ב"דה-מרקר קפה" ובו נטען כי מגיש תוכנית "כלבוטק" נמנע מלבצע תחקירים נגד בעלי הון. שנה לאחר מכן הגיש פרנק תביעת דיבה נגדית בסכום זהה, וזאת לאחר שבראיון שהעניק ל"גלובס" כינה אותו גינת "שקרן". על-פי דיווח מאת הילה רז ב"דה-מרקר", העיתון שמוספו השבועי מפרסם טור קבוע מאת פרנק, הסכם הפשרה קובע כי שני הצדדים יוותרו על כל טענותיהם ויסתפקו בהצהרה הבאה: "גינת ופרנק מודעים לנזקים ולפגיעה בתדמיתם של שני הצדדים ומצרים על כך. פרנק מתנצל בפני גינת ו'כלבוטק' על מספר ביטויים בוטים שכתב, בקשר ישיר או עקיף לכתבת התחקיר בעניין רשת טיב-טעם".

בשבוע שעבר דווח באתר זה כי השופטת אביגיל כהן דחתה את בקשתו של פרנק לדחייה על הסף של תביעת גינת, וזאת לאחר שהמועד האחרון שנקבע לצדדים לדיווח על תוצאות מאמצי הגישור שלהם חלף. כאמור, אף שהמועד שהוסכם עליו חלף, הצליחו בסופו של דבר שני הצדדים להגיע לפשרה, וזו אושרה על-ידי בית-המשפט.

ת"א 60371/07

ת"א 24321/08