השבועון "טיים אאוט ירושלים" יפסיק את פעילותו, והמערכת העיתונאית שלו תפורק. עורכי העיתון, אורי שאלתיאל וסגניתו רוני מלול, הודיעו היום (ד') לכתבים ולעורכים כי השבועון יפסיק לצאת לאור בקרוב – שנה לאחר השקתו.

גורמים במערכת "טיים אאוט ירושלים" מעריכים כי הסיבה העיקרית לסגירת המגזין היא מיעוט המנויים והמפרסמים, שיצר מצב שבו אין הצדקה כלכלית להוצאת המגזין במתכונת שבועית, כמו גם להחזקת מערכת עצמאית בירושלים. גורמים במערכת אמרו כי המו"ל, יובל סיגלר, סירב להמשיך להזרים למגזין כספים שהיו מאפשרים לו להוסיף לפעול למרות מיעוט ההכנסות.

"טיים אאוט ירושלים", גיליון 35

"טיים אאוט ירושלים", גיליון 35

במערכת "טיים אאוט ירושלים" העריכו כי השבועון לא ייסגר באופן מוחלט, וכי בקרוב יהפוך למגזין שייצא אחת לשלושה חודשים. השבועון, שבו הועסקו 20–35 עובדים קבועים וכמה עשרות פרילנסרים, החל לראות אור בירושלים במאי 2010. הגיליון שייראה אור ב-2 ביוני, אומרים ב"טיים אאוט", יהיה הגיליון האחרון.

במהלך השנה עברה מערכת "טיים אאוט ירושלים" מרובע המדיה של קרן JVP לאזור התעשייה גבעת-שאול בעיר. כעת, אומרים גורמים המעורים במהלכי הסגירה, יופקדו על הפקת ועריכת הרבעון חמישה מהעובדים הוותיקים, שיעשו זאת ממערכת "טיים אאוט תל-אביב".

אחד העובדים ששוחח עם "העין השביעית" אמר כי אינו חושש שמא לא יקבל את הכספים המגיעים לו, משום שהתשלום מתקבל מטעם המגזין "טיים אאוט תל-אביב", שלדעתו אינו צפוי להיקלע לקשיים בקרוב.

לדבריו, את מהלך הסגירה לא הקדים גל פיטורים, אך ניתן היה להרגיש כי השבועון עומד בפני סופו. "זה לא התפוצץ, זה דעך", הוא אומר. "בזמן האחרון עורכים הפסיקו לערוך את המדורים שלהם – עורך אחד היה צריך לערוך שלושה מדורים במקום אחד, למשל – ובאופן כללי הרגשנו שזה לא תופס עד הסוף". יובל סיגלר לא היה מעוניין להגיב.