31.07.2018 הגנזך: מסמכי מפת הבעלויות בתקשורת בחלק זה של "הגנזך", מדור חופש המידע של "העין השביעית" בשיתוף "הצלחה", מוצגים נסחי חברות ותיקים של תאגידים המחזיקים ומפעילים כלי תקשורת, לצד גופים אחרים הקשורים לענף
04.04.2017 משרד ממשלתי קנה פרסום סמוי לילדים ב-700 אלף שקל משרד התפוצות שתל פרסום סמוי בערוץ הילדים כדי "לרתום את הילדים כסוכן השפעה" לעידוד תיירות • החוק אוסר על פרסום סמוי לילדים • הערוצים "הופ" ו"ניקלודיאון" השתתפו גם הם במכרז • מועצת הכבלים: לא אישרנו איתמר ב"ז
15.10.2015 הגנזך: לשכת הפרסום הממשלתית בחלק זה של "הגנזך", מדור חופש המידע של "העין השביעית" בשיתוף "הצלחה", מוצגים פרוטוקולים ומסמכים על לפ"מ ומידע נוסף על פרסום ממשלתי, הסברה והתקשרויות של גופי ממשל עם אנשי וכלי תקשורת
21.04.2009 שיווק השואה הטבלואידים חוגגים את יום השואה | הרגש טוב לעסקים, אך רע ללימודי ההיסטוריה | הכניסה לשואות אחרות אסורה בתכלית אורן פרסיקו
01.09.2004 בייבי בום ערוצי הטלוויזיה לפעוטות עובדים לא רק על לקוחותיהם הרכים, אלא גם על ההורים גילי דרוב-היישטיין