בינות למודעות להלוואות, מניעת אבנית, מחסני חשמל וכדור בדולח שעונה על שאלות בסמס, פורסם ב"ישראל פוסט" (1.2.10) הטיזר הבא:

(לחצו להגדלה)

(לחצו להגדלה)

בתמונה נראית אשה בביקיני, שמוצגת כמזכירה בכירה בשם סוזן קוביץ, בת 43, שהשילה 9 ק"ג ממשקלה ו-10 ס"מ מהיקף מותניה בתוך פחות מחודשיים. כדי לגלות איך, צריך לדפדף לעמ' 15.

דיפדפנו והגענו למודעת חצי עמוד לערכת הרזיה בשם בולזאיי7: במודעה מופיעה אותה תמונה של קוביץ, ולצדה לקוח מרוצה נוסף. אבל רגע, זאת לא סוזן קוביץ! כלומר, זו אותה תמונה מהטיזר, אבל עכשיו היא מוצגת בתור קריסטי קראוס, מעצבת פנים בת 44. מה קורה פה?

(לחצו להגדלה)

(לחצו להגדלה)

הלכנו לאתר החברה, be7.co.il, קפצנו לעמוד סיפורי ההצלחה ומצאנו שם את קריסטינה קראוס. כל הפרטים מסתדרים, חוץ מהמשקל: במודעה בעיתון היא מדווחת על 9 ק"ג בפחות מחודשיים, ואילו באתר מדובר על 11 ק"ג בחודשיים.

(לחצו להגדלה)

(לחצו להגדלה)

ומה עם סוזן קוביץ? המשכנו במורד העמוד ומצאנו אותה: מזכירה בכירה, בת 43, 9 ק"ג ו-10 ס"מ. אלא שבתמונה נראית אשה אחרת.

(לחצו להגדלה)

(לחצו להגדלה)

אותה אשה מופיעה גם בסרטון פרסומת באתר, וגם שם היא מוצגת כסוזן קוביץ.

(לחצו להגדלה)

(לחצו להגדלה)

האם אשה בשם סוזן קוביץ הצטרפה לתוכנית להגנת עדים וקיבלה זהות בדויה, "קריסטינה קראוס"? ושמא קריסטינה קראוס היא אשה אמיתית, ואזי מדובר כאן במקרה של גניבת זהות?

הסיפור של קסנדרה וננסי

חוסר העקביות מאוד עקבי בפרסומי בולזאיי7: ג'ף הנריקס מהמודעה המודפסת ומהאתר הופך בסרטון לג'ף הנריק. לורנה בורנט הורידה בסרטון 13 ק"ג ובאתר 14 ק"ג. היידי ניו-וול הורידה בסרטון 8 ק"ג, ובדרך לאתר השילה עוד ק"ג אחד וגם את המקף, והפכה להיידי ניוול.

וזה עוד כלום לעומת הסיפור של קסנדרה (קייסי) וננסי קרפנטר, בת ואם, שלפי הסרטון הורידו יחד 22 ק"ג ב-8 שבועות. בנקודה אחרת בסרטון נטען שהבת קסנדרה הורידה 17 ק"ג והאם ננסי 13, כלומר 30 ק"ג ביחד. באתר, קיסי (כך מאוית שם שמה) רזתה ב-17 ק"ג וננסי איבדה 14 ק"ג, וביחד 31. חכו, יש עוד גרסה: בסרטון נוסף נטען שהן רזו ביחד 44 ק"ג, 30 מהם של הבת קייסי (שבהופעה אחרת בסרטון נקראת "קייסי קרפ").

(לחצו להגדלה)

(לחצו להגדלה)

לפני, אחרי ותוך כדי

פרסומות עם עדויות (טסטמוניאלז) ותמונות לפני-ואחרי תמיד מעוררות חשד: מי האנשים האלה, ומה האינטרס שלהם להצטלם בתמונות מביכות ולהתפעל בצורה מלאכותית ממוצרי צריכה שונים ולפעמים גם משונים?

כדי להפיג את החשד הזה, הן המודעה והן האתר של בולזאיי7 מתהדרים בתו תקן, חותם מוזהב שבו כתוב "INFOMERCIAL TESTEMONIAL GROUP CERTIFIED TESTEMONIAL". במודעה נכתב מתחת לחותם כי מדובר ב"תו האמינות האמריקאי לצילומי פרסום. התוצאות שבצילום הן תוצאה ישירה מהשימוש בבולזאיי7 ולא תמונת אילוסטרציה". אבל החותם הזה קטן מכדי לכסות על הסתירות שנמנו לעיל.

(לחצו להגדלה)

(לחצו להגדלה)

לא נתיימר לקבוע אם בולזאיי7 תורם לירידה במשקל, אבל נציע לכם דיאטה תקשורתית שעובדת בשבילנו: אל תאכלו את הלוקשים שמוכרים לכם "לקוחות מרוצים" בפרסומות.