התוכנית ה-50 של "קול העין", תוכנית הרדיו השבועית של "העין השביעית" וקול-הקמפוס, נפתחת בשיחה על טיב המידע הכלול בדו"חות מבקר המדינה, לנוכח הדו"ח שפירסם השבוע המבקר יוסף שפירא. המנחים, איתמר ב"ז ועדי נוי, משוחחים על שיטות העבודה של המבקר ועל ממצאי בדיקת פרשת "ביביטורס" עם כתב ופרשן "גלובס" משה ליכטמן ועם חברת מערכת "עובדה" רויטל חובל.

על הפרק: מדוע מבקר המדינה משמיט מדו"חותיו שמות של גופים ואנשים, למה אסור לפרסם את טיוטה של דו"ח, ומה צריך לקרות כדי שהמבקר יתחיל גם לפרסם מסמכי מקור המגיעים לידיו במסגרת בדיקותיו.

המרואיין הבא הוא ד"ר אסף צימרינג, המספר למאזינים על מחקר יוצא דופן שנערך לאחרונה בארצות-הברית: החוקרים רובן דורנטה ויקטרינה זורבסקיה אספו נתונים על מבצעים צה"ליים בשטח פלסטיני והצליבו אותם עם אירועים חדשותיים אחרים שהעסיקו את התקשורת האמריקאית. המסקנה: ישראל נוטה לתזמן תקיפות דווקא לזמנים שבהם התקשורת האמריקאית עסוקה בדברים אחרים. האם מדובר ביד מכוונת? לפי החוקרים ולפי בוגי יעלון, התשובה חיובית.

את התוכנית חותמת שיחה עם דפנה הראל-כפיר, עד לאחרונה עורכת מדור הצרכנות של "גלובס", שהקימה אתר צרכנות עצמאי חדש: "כספונט". הראל-כפיר מספרת על האתר ומטרותיו, על מצבם של מדורי וכתבי הצרכנות בכלי התקשורת הממוסדים ועל הסיבות שהובילו אותה לצאת לדרך עצמאית.

"קול העין" היא תוכנית משותפת ל"העין השביעית" ולקול-הקמפוס (106FM), רדיו הסטודנטים של בית-הספר לתקשורת של המסלול האקדמי, המכללה למינהל. את התוכנית מפיקה רתם שרעבי, סטודנטית בבית-הספר לתקשורת של המסלול האקדמי. התוכנית משודרת בקול-הקמפוס 106FM מדי שבוע בימי חמישי בשעה 12:00, וזמינה להאזנה באתר התחנה ובאתר "העין השביעית".