10.08.2008 מי מרוויח מההיסטריה פעם היו אלו קווי מתח גבוה ומיקרוגלים, היום אלו מכשירים סלולריים: הקרינה, שהיתה פעם חביבת הקהל, הפכה למקור להיסטריה תקשורתית. והיכן שיש היסטריה, סכנות ברורות יותר זוכות להתעלמות יקי מנשנפרוינד
19.05.2008 אין זמן לעובדות אדל דרוויש, עיתונאי בריטי ותיק, יליד מצרים, עומד בראש הארגון Just Journalism, המנתח בקפדנות את סיקור המזרח התיכון בתקשורת הבריטית וקובע: ההטיה האנטי-ישראלית היא לאו דווקא פוליטית, אלא תוצאה של עיתונאות רשלנית אורן פרסיקו
01.01.2007 גבירותי ורבותי, מהפך! סוכנויות הידיעות הזרות נטו תמיד לאמץ את הגרסה הפלסטינית בסיקור הסכסוך. האם נסיונות ההשתקה של גורמים ערביים וביקורת ציבורית מבית ומחוץ הביאו לשינוי? דני זקן
01.01.2005 קומפקט, לא טבלואיד עם התכווצות הפורמט של ה"טיימס" הלונדוני, תוהים עיתונאים ומומחים אם הגודל, בסופו של דבר, כן קובע רפי מן
01.11.2003 איפה הכסף העיתון המקוון איננו רק גרסה אלקטרונית של העיתון המודפס; מדובר במדיום שונה לחלוטין. דומה יותר לרדיו ולטלוויזיה מאשר לעיתון רפי מן
01.09.2002 הקברן של צילום העיתונות ההתחלה נראתה מבטיחה: ביוני 1999, כשנרכשה סוכנות הצילום "סיגמה" בידי החברה האמריקאית "קורביס", בירכו כל הצדדים על השידוך. הכלה היתה סוכנות התצלומים הגדולה בעולם, ששמה הלך לפניה מאז שנת 1973. החתן היה ביל גייטס, האיש העשיר ביותר בעולם, בעליה של "קורביס" רפי מן
01.03.1996 בלוטת הפטריוטיות מתעוררת יום פיגועים בבריטניה יוצר בעצם מציאות תקשורתית ברורה מראש. התקשורת האלקטרונית מדווחת בשידור חי מתוך העשן והפיח, העיתונות החשובה - זו המכונה Broad Sheet - מפרשנת ומנתחת, ואילו הטבלואידים הרבים נותנים את הדם, את ההרס, ואת קולה של האומה הזועמת אלי קמיר