04.08.2008 בכל בית יש סמרטוט ביום שישי פנה ערוץ 10 לטפל בעיתונות הספורט המקוונת: הכתבה של מיקי רוזנטל חבטה בכתבי האינטרנט, בסטנדרטים המקצועיים הנמוכים שלהם ובעליבות הכללית. חבל רק שהוא עשה זאת בכלים מגמתיים ולא ניסה להציג גם את הצד השני של הכדור שלמה מן
15.07.2008 1.20 מטר (ע"פ הערכה) "ידיעות אחרונות" מתעלה על עצמו | ל"הארץ" מודלפת חקירה על הדלפות | ו"גלובס" ממשיך להמציא את השפה העברית אורן פרסיקו
07.07.2008 דרושים: עורך, דעות ופח נפט העורך בפועל של מדור הספורט של "ידיעות אחרונות" פורש. למחליף צפוי אתגר לא פשוט: לרענן מדור שהפך לחלש ביותר בעיתונות המודפסת. וגם: אתר one מחרים את אליפות ישראל באתלטיקה ונופל בפח של אוהדי הפועל תל-אביב שלמה מן
25.06.2008 לפעמים הטבלה לא משקרת סקר TIM האחרון, המדרג את אתרי האינטרנט בישראל, הטיל פצצה: לראשונה הודח אתר הספורט ONE מראש הטבלה. האם המהפך יביא למהפכה באתר, השייך ל"ידיעות אחרונות"? ועוד: האם פרשני היורו סובלים מעצירות בגזרת המטאפורות? ומה קורה ליורם ארבל? שלמה מן
17.06.2008 מלפפון בהפתעה עיתוני הספורט לא נתנו ליורו לקלקל להם את עונת המלפפונים, ומיהרו לקפוץ לאיציק זוהר על הפצעים. וגם: מה קרה למעצבת של "ידיעות אחרונות", ומה חיפש ערוץ הספורט בפתח-תקווה שלמה מן
19.03.2008 מנכ"ל ערוץ 10 על האינטרנט: "אהבה לא יוצרת כסף" בשביל בכירי ענף הטלוויזיה שנכחו בכנס המי"ל אתמול, האינטרנט הוא מין מקום מוזר שמנוהל על-ידי היפים ומלא בגולשים שלא מוכנים לשלם. עורך "קפה דה-מרקר" שנכח בכנס הודה כי יש פוטנציאל להכנסות בעצם המידע האישי שנאסף על הגולשים אורן פרסיקו
01.03.2003 אצל מודי במסיבה בקרב חובבי הספורט עולה, לעתים, החשד כי הנטיות האופייניות לעיתונאי הספורט הן מולדות חנן עמיאור
01.01.2003 הכדור הוא עגול אם בעבר הכתיבו קבוצות ספורט את אופי הסיקור עליהן, הרי שעתה מאזן הכוחות התהפך ארן ליביו
01.11.2002 ספורט 5 מינוס "הזליגה" של שידורי הספורט האטרקטיביים מ"ספורט 5" ל"ספורט 5 פלוס" היתה צפויה רן איציק
01.09.2001 לאן בדיוק נכנסתי? יום חמישי ה-21 ביוני היה יום מיוחד מאוד עבורי. באותו יום גונבה לאוזני שמועה כי פרקליטות מחוז חיפה החליטה להעמיד לדין את יו"ר ההתאחדות לכדורגל, גברי לוי, בשל תקיפת עיתונאי יניב אופיר
01.05.2000 זה קורה כל הזמן ראיתי את העתיד של התקשורת האלקטרונית. קוראים לו "ערוץ הספורט". הוא נראה טוב מאוד. והוא נראה רע מאוד עמוס נוי
01.06.1997 הצרכן האמיתי הצרכן האמיתי של אירועי הספורט העולמיים הם עדיין המפרסמים, המסבסדים את עלות העברת השידורים יאיר הגלילי