28.02.2019 האינטרס החלטוריסטי תעשיית הכנסים: הצופה אינו יודע להבחין מתי הפרשן המוכר לו מהמרקע ממלא את תפקידו העיתונאי ומתי הוא משרת אינטרס זר עוזי בנזימן
31.07.2018 הגנזך: מסמכי מפת הבעלויות בתקשורת בחלק זה של "הגנזך", מדור חופש המידע של "העין השביעית" בשיתוף "הצלחה", מוצגים נסחי חברות ותיקים של תאגידים המחזיקים ומפעילים כלי תקשורת, לצד גופים אחרים הקשורים לענף
15.10.2015 הגנזך: לשכת הפרסום הממשלתית בחלק זה של "הגנזך", מדור חופש המידע של "העין השביעית" בשיתוף "הצלחה", מוצגים פרוטוקולים ומסמכים על לפ"מ ומידע נוסף על פרסום ממשלתי, הסברה והתקשרויות של גופי ממשל עם אנשי וכלי תקשורת
21.09.2015 מה באמת קרה באולם בית-המשפט הקלטות משפט האונס: דיווח עיתונאי כוזב פוגע גם בקורבנות וגם באפשרות לתיקון מערכתי איתי רום
18.08.2015 התוספת המכוערת הביקורת הקטלנית של מיכאל הנדלזלץ שהקריאה השחקנית נלי תגר היתה, למעשה, פחות קטלנית אורן פרסיקו
18.01.2015 המפרסמים נשארים בגטו "אני מניח שתשמע את זה מכל אחד פה במערכת – פרסום סמוי הוא הפגיעה מספר אחת במוניטין שלך", אומר גורם באתר "הארץ", האתר הנקי ביותר מתוכן שיווקי לפי דירוג "העין השביעית" איתמר ב"ז
18.01.2015 אנשי השיווק של השנה אתר "העין השביעית" מציג: דירוג הפרסום הסמוי ברשת • האתר הממוסחר ביותר: ynet מבית "ידיעות אחרונות" • האתר המצטיין: "הארץ" • בלטו לרעה: "גלובס", "וואלה" ו-mako • נקיים באופן יחסי: "דה-מרקר" ו"כלכליסט" • וגם: כיצד בוצעה הבדיקה ענת באלינט
01.05.2013 יוצאת מהכלל "רק אחרי חקירת משטרה, או בשלב החקירה לאחר מעצר, ולאחר שבמשטרה אומרים לי שיש ראיות לכאורה, אני מרשה לעצמי לפרסם", כתבה הדס שטייף שנתיים לפני שהרשתה לעצמה לפרסם את התלונות נגד עמנואל רוזן בטרם נפתחה חקירת משטרה עידו קינן
31.01.2011 פנאי פלוס "ידיעות אחרונות", קבוצת התקשורת החזקה במדינה, נתונה בעיצומו של מהפך דיגיטלי. ברגע זה מתרחשים מהלכים העתידים להצעיד את הקבוצה לעידן שאחרי הדפוס, כמה מהם כבר מוכנים להשקה. מאחורי הקלעים הדיגיטליים של הקבוצה, חלק א': טאבלטים ולייף סטייל יובל דרור