דו"ח מבקר המדינה על המשט הטורקי וחוק המטה לביטחון לאומי נחשף באינטרנט לפני מועד הפרסום הרשמי, היום ב-12:00. הפרסום הוא לכאורה עבירה על חוק מבקר המדינה, וכמו במקרה הקודם, גם הפעם הוא נעשה באתר האינטרנט הרשמי של המבקר.

דו"ח המבקר נמסר לפני פרסומו למבוקרים, כדי שיוכלו להגיב לטענות ולהיערך להן. הדו"ח מועבר גם לעיתונות, כדי שתוכל להיערך לפרסום, להכין כתבות ולקבל תגובות. הדו"ח לווה באמברגו, כלומר בתנאי שלא יפורסם לפני המועד שנקבע, אולם בתקשורת נהוג לפרסם "הערכות" על תוכנו לפני מועד הפרסום הרשמי.

סעיף 28 בחוק מבקר המדינה אוסר על פרסום דו"ח של המבקר "לפני המועד הקובע", שהוא "מועד ההנחה על שולחן הכנסת [...], המועד להגשת הדו"ח, ואם נקבע מועד לפרסומו – המועד לפרסומו". המפרסם מסתכן בקנס ובשנת מאסר. אולם הדו"ח המלא זמין לפחות מעשר בבוקר, וייתכן שהיה זמין אף קודם.

דו"ח המבקר על שירותי הכיבוי נחשף בדצמבר 2010 על-ידי גולשים. הדו"ח הועלה אז לאתר המבקר בלי הפניה מהעמוד הראשי, אולם עיון במספרים בשורת הכתובת של האתר חשף את קיומו. ממשרד המבקר נמסר אז ל"העין השביעית" כי "מישהו פרץ לשרת שנמצא בחברה חיצונית שאליו הועלה הדו"ח לכמה דקות לצורך בדיקה פנימית. למשתמש רגיל אין כמובן גישה לשרת ואין לו יכולת לקרוא פרסומים שלנו לפני שהם מופיעים באתר משרד מבקר המדינה. הנושא נמצא בבדיקה ובדעתנו להתלונן במשטרה". בניגוד לדברים, הקישורים שהובילו אז לדו"ח היו אל אתר המבקר עצמו ולא לאתר חיצוני.

עוד נמסר אז כי "סעיף 28 קובע שלמבקר המדינה הסמכות מתי ומה לפרסם. כך שגם אם היינו מעלים את הדו"ח לפני המועד – מה שכאמור לא קרה – הרי שזה בהתאם לחוק". כלומר, אין מניעה חוקית להפיץ את הדו"ח שמופיע הבוקר באתר המבקר.