חברת הוט תעניק למנוייה הטבות בשווי כולל של 14 מיליון שקל, כך הוחלט בהסכם פשרה שאליו הגיעה החברה עם יוני בן-סימון. לפני כשלוש שנים הגיש בן-סימון לבית-המשפט המחוזי בלוד, באמצעות עו"ד רונן הורוביץ ועו"ד ירון אלון, תביעה ייצוגית נגד הוט בגין הקשיים להתנתק משירותי הטלוויזיה של החברה ובשל הטענה כי החברה מחייבת את לקוחותיה גם לאחר מועד ביטול המנוי. הוט, באמצעות עו"ד ד"ר גיל אוריון, הכחישה את הטענות וגרסה כי פעלה כדין.

אחרי כמה שנים של דיונים משפטיים, הגיעו הצדדים בשבוע שעבר לפשרה. במסגרת הסכם הפשרה מובהר כי בלי להודות בטענה כלשהי, יפוצו לקוחות הוט הקיימים בהטבות שונות לפי בחירתם.

להורדת הקובץ (PDF, 867KB)

מנויי הטלוויזיה הרב-ערוצית של הוט יוכלו לצפות בערוץ טלוויזיה אחד נוסף חינם למשך חצי שנה. בין היתר יוצעו הערוצים "ערוץ ספורט גולד" ו"ערוץ ספורט לייב". מנויי שירות האינטרנט של הוט יוכלו לקבל שירות אינטרנט אלחוטי חינם למשך שנה או חבילת אבטחה מורחבת לחצי שנה, ללא תשלום. מנויי הטלפון יוכלו לקבל שירות תא קולי לשנה ללא תשלום או קו טלפון ביתי נוסף לשנה ללא חיוב בדמי מנוי חודשיים. כל לקוח יוכל לקבל רק הטבה אחת, גם אם ברשותו חבילה המשלבת את שירותי החברה.

נוסף לכך מתחייבת הוט להעניק תרומה לקהילה בסכום כולל של 4 מיליון שקל, וזאת באמצעות מימון פרויקט חינוכי ללא מטרות רווח, או בתרומה כספית לפי שיקול דעתו של בית-המשפט.

כדי לפצות את קבוצת הנפגעים (לקוחות שהתנתקו בשנים שטרם הגשת התביעה), הוסכם כי כל אדם שיגיע למרכזי שירות הלקוחות של הוט ויצהיר כי היה בעבר לקוח של החברה, והתנתק ממנה במהלך שבע השנים שלפני הגשת התביעה וכיום אינו לקוח שלה, יקבל מארז דיסקים של פרקי סדרת המקור "עספור" או סדרת מקור פופולרית אחרת. לפי ההסכם, שווי הטבה זו עומד על 2.5 מיליון שקל.

עוד מצוין בהסכם הפשרה כי התובע, בן-סימון, יקבל "גמול מיוחד" בסך 435 אלף שקל, וכי באי-כוחו יקבלו שכר טרחה בסך 1,256,700 שקל.

בית-המשפט טרם אישר את הסכם הפשרה.

44751-03-10