לקראת בחירות 2012 לנשיאות ארה"ב, בניסיון להגיע שוב לקהל הבוחרים הצעיר וחובב האינטרנט שעזר לו להיבחר בפעם הראשונה, העביר הנשיא אובמה את חשבון הטוויטר ודף הפייסבוק שלו למצב "כוננות קמפיין", דיווח בלוג הפוליטיקה והממשל של "הניו-יורק טיימס".

דפי החשבונות מציגים כעת את לוגו קמפיין הבחירות החדש, והנשיא אף הודיע כי ניהול החשבונות יעבור לצוות הקמפיין, שיעדכן באמצעותם את הגולשים מדי יום. הנשיא עצמו יפרסם מדי פעם עדכונים שעליהם יחתום בראשי התיבות BO.

global_obama_facebook_210611_377

מספר העוקבים אחר חשבון הטוויטר של אובמה מגיע ל-8.6 מיליון, ומספר המנויים על חשבון הפייסבוק שלו מגיע ל-21.6 מיליון. לשרה פיילין, המועמדת עם הפופולריות הרבה ביותר ברשתות החברתיות מקרב המפלגה הרפובליקאית, יש כיום 565 אלף עוקבים בטוויטר ו-3.1 מיליון מנויים בפייסבוק.