ראש הממשלה בנימין נתניהו הפר צו איסור פרסום שהוטל על פרט בחקירות המשטרה שהובילו לאישומים הפליליים נגדו. נתניהו אמר את הדברים בראיון. בגין הפרת הצו כבר הוגשו בעבר מספר תביעות, חלקן עודן מתנהלות. בעבר התייחס נתניהו במפורש להפרת הצו בידי אחד מנאמניו וקרא לכבד את החלטת בית המשפט לאסור את הפרסום.

הפרט האסור בפרסום משמש את חסידי נתניהו מזה שנים במסגרת מלחמת החורמה שהם מנהלים נגד מערכת החוק והמשפט במדינת ישראל. כך גם בראיון הנוכחי, נתניהו השתמש בפרט האסור בפרסום כדי לבסס את טענתו כי הוא נרדף על לא עוול בכפו. יצוין כי לצד הפרט האסור בפרסום, ציין נתניהו פרט פופולרי נוסף על אודות חקירות המשטרה בעניינו, שאינו אסור בפרסום אולם הוא שקר גמור.

בנתניהו נקשרה פרשה מפורסמת של הפרת צו איסור פרסום, עוד בראשית דרכו הפוליטית. ב-1995 חשף נתניהו, אז יו"ר האופוזיציה, את "מסמך שטאובר", מסמך סודי של צה"ל הנוגע למגעים עם סוריה. היועץ המשפטי לממשלה, מיכאל בן-יאיר, סירב לבקשה להסיר את חסינותו של נתניהו כדי להעמיד אותו לדין.

ב-2007, בהיותו יו"ר אופוזיציה, חשף נתניהו בראיון לחיים יבין בערוץ 1 כי ישראל היא מי שעמדה מאחורי תקיפת הכור הגרעיני בסורייה שבועיים קודם לכן, בניגוד להוראות הצנזורה. החיסיון על המבצע הוסר רק 11 שנים לאחר מכן. חוקר הגרעין אדם רז תיאר לפני כשנתיים במאמר כיצד נתניהו "קילף את העמימות" מעל הגרעין הישראלי.

ב-2017 פרסמנו כיצד נתניהו חשף בדף הפייסבוק שלו פרטים מחקירה משטרתית של רצח, שנחשד כלאומני, שהיו אסורים בפרסום. בעקבות פניית "העין השביעית" נמחק הפרט האסור בפרסום.

ב-2012 האשים ח"כ שאול מופז, אז יו"ר ועדת חוץ וביטחון בכנסת, כי נתניהו הדליף ציטוטים שקריים לתקשורת מתוך דיון סודי עם הרמטכ"ל, ואילו באו"ם טענו כי נתניהו הדליף את תוכן שיחת הטלפון הסודית עם מזכ"ל האו"ם באן קי מון. ב-2018 האשים יו"ר יש-עתיד את נתניהו כי הדליף מדיונים סודיים של הקבינט בזמן מבצע צבאי. ב-2019 האשים במרומז יו"ר כחול-לבן בני גנץ את נתניהו כי הדליף מצגת ביטחונית מסווגת בזמן מבצע "צוק איתן", בעת שגנץ היה רמטכ"ל.

"אני אומר מידיעה ובאחריות, ואני מזמין אותו לתבוע אותי, האיש הוא מכונת ההדלפות המשוכללת ביותר מאז בריאת הפוליטיקה", אמר ב-2019 העיתונאי בן כספית על פרשת הדלפת המצגת, "בצוק איתן הוא הדליף את המצגת הסודית ביותר שצה"ל הראה לקבינט, על למה אי אפשר לכבוש את עזה, זה דבר שגרם נזק עצום, ובמהלכה של אותה ישיבת קבינט הוא סירב לדרישה לחקור את ההדלפה הזו.

"ולמה הוא הדליף? כי הוא הבטיח ב-2009 שהוא יפיל את חמאס, ופתאום הוא מתכחש להבטחה הזו. הוא צריך תירוץ, ומה התירוץ? הצבא זה התירוץ: 'תראו איזה מצגת הם מציגים לי, הם אומרים שזה 500 הרוגים ו-20 מיליארד שקל ואין למי למסור את המפתחות' כלומר, 'זה לא אני זה הם'. אגב, אפילו השבוע, הוא הדליף הדלפה מגוחכת. לפני יומיים הוא הורה בסמכותיות לא להעביר לעזה את הכסף הקטארי בעקבות אירועי הירי. למחרת בבוקר הוא כינס את הקבינט, וההדלפה הראשונה שלו הייתה שכל ראשי זרועות הביטחון אומרים שצריך לשחרר את הכסף לעזה. ובאמת, בסיומה של הישיבה הוא שיחרר את הכסף לעזה. אבל זה לא הוא! אלו ראשי זרועות הביטחון! אם זה היה תלוי בו כבר לא היו פה ערבים".

ב-2021 האשים גנץ את נתניהו כי הדליף פרטים מישיבת ממשלה סגורה בנושא הקורונה (שנותרו חשאיות עד היום): "לפני שנתחיל את הישיבה החשובה הזאת אני רוצה להזכיר לך ראש הממשלה ולכל הנוכחים, שהישיבות הקודמות שלנו שעסקו באמת בחיי אדם הוקלטו והודלפו בצורה מופקרת. במקום לעבוד בשביל מחלקות טיפול נמרץ בקורונה, במקום לעזור לעסקים הגוססים, יש כאן אנשים שבחרו לעשות פוליטיקה זולה ובצורה מביכה".