תביעת המיליונים שהגיש יוסף שוורץ, הבעלים של מועדון "הפורום" בבאר-שבע, נגד "הצינור" של רשת 13 הסתיימה בלא כלום.

בחודש ינואר השנה שודרה ב"הצינור" כתבה ובה עדויות להטרדה מינית ואונס שביצע שוורץ. כמה חודשים אחר כך שוורץ נעצר והואשם באונס, אולם בתחילת השנה עוד ניסה להיאבק על שמו הטוב. במסגרת זו הגיש תביעה בסך 1.6 מיליון שקלים נגד רשת 13, מגיש "הצינור" גיא לרר והכתב אמיר שואן. בהמשך הגדיל שוורץ את סכום התביעה ל-2.6 מיליון שקלים.

באמצעות באי-כוחו, עורכי-הדין אהוד ערב ומור בר-אור, טען שוורץ כי התביעה "מוגשת עקב לשון הרע, הוצאת דיבה, רשלנות, הפרת חובה חקוקה, גרם הפרת חוזה ופגיעה בשם ובמוניטין של התובע".

ב"צינור" טענו להגנתם, באמצעות עורכי-הדין פז מוזר ומיה כץ, כי שוורץ מנסה להשתיק את המתלוננות נגדו ואת העיתונות, וכי הפרסום בא בעקבות "עבודת תחקיר ממושכת, מאומצת ומעמיקה".

לאחרונה הודיעו הצדדים לבית-המשפט על הסכמתם למחוק את התביעה. לפי ההודעה שהגישו, שוורץ הבהיר כי "נוכח קושי מעשי בניהול ההליך בשל קיומו של הליך פלילי תלוי ועומד, הוא מבקש למחוק את תביעתו".

הצדדים סיכמו כי אם שוורץ יחליט לשוב ולתבוע את "הצינור" בגין הפרסום נגדו יחויב בתשלום הוצאות בסך 25 אלף שקלים. השופט עמית כהן מבית-המשפט המחוזי בבאר-שבע נתן להסכמה תוקף של פסק-דין.

8054-01-22