ב"ידיעות אחרונות" ישלמו אלף שקלים וכן יעניקו בחינם מנוי ל"כלכליסט" למנוי לשעבר שביקש להפסיק את ההתקשרות אך המשיך לקבל את העיתונים ונאלץ לשלם עליהם.

האזרח טומי פישר, מרחובות, הגיש בחודש מרץ האחרון תביעה לבית-המשפט לתביעות קטנות בעירו אחרי שלדבריו כשלו כל ניסיונותיו לבטל את המנוי שהיה לו ל"ידיעות אחרונות" ו"כלכליסט".

לפי כתב התביעה שהגיש, אחרי שביקש לבטל את המנוי טלפונית המשיך לקבל את העיתונים, ובעיתון טענו שבשיחה עם מוקד שירות הלקוחות ביקש רק לעדכן את המחיר. גם אחרי שביקש שוב לבטל את המנוי המשיך לקבל את העיתונים, ואחרי שביקש עוד שלוש פעמים לבטל את המנוי, ללא הועיל, הגיש את התביעה.

פישר דרש פיצוי בסך 70 שקלים בגין העיתונים שבגינם חויב לאחר שביקש לבטל את המנוי, 100 שקלים עבור הגשת התביעה ("כולל חנייה"), 300 שקלים עבור "בזבוז זמן" לפני הגשת התביעה, 300 שקלים עבור "בזבוז זמן" בבית המשפט ועוד 230 שקלים עבור עגמת נפש, ובסך הכל פיצוי של 1,000 שקלים.

לאחרונה הודיעו הצדדים לבית-המשפט כי הגיעו להסכמה ולפיה מבלי להודות בשום טענה מטענותיו של פישר, ב"ידיעות אחרונות" ישלמו לו אלף שקלים ויעניקו לו בנוסף גם מנוי ל"כלכליסט" למשך חצי שנה.

47656-03-22