חקירתו של העד אילן ישועה הוקדשה היום (11.5) כולה לניתוח מעשיו בחודשים אפריל ומאי 2014, התקופה שבה נסגרה העסקה למכירת אתר הלוחות "יד2" לענקית המדיה הגרמנית אקסל-שפרינגר תמורת 800 מיליון שקל. עו"ד ז'ק חן, סנגורו של שאול אלוביץ', אז בעל השליטה בחברת בזק ובאתר "וואלה" וכיום נאשם מספר 2 במשפט המו"לים, הוביל את ישועה, אז מנכ"ל "וואלה", בשני מסלולים מקבילים.

מחד, הסנגור הטיח בישועה את הפעולות שביצע כדי לקדם את עסקת "יד2", שבעקבותיה זכה לבונוס נאה בסך 15 מיליון שקל. כדי שהעסקה תושלם היה צורך בחתימותיהם של שר התקשורת גלעד ארדן וראש הממשלה בנימין נתניהו. ישועה היה פעיל ביותר בניסיון להביא את השניים לחתום על אישור העסקה כמה שיותר מהר.

מנגד הטיח בו עו"ד חן את המשך התערבותו בתוכן אתר "וואלה", לבקשתם של בני הזוג שאול ואיריס אלוביץ', שלפי כתב האישום פעלו לריצוי נתניהו כדי שיפעל להענקת הטבות רגולטוריות בשווי מאות מיליוני שקלים ואף יותר לקבוצת בזק. כמו לפני ואחרי עסקת "יד2", ישועה העלה והוריד כתבות, תוך עימותים קשים עם עורך האתר דאז ינון מגל, שהגיעו עד לכדי איום בהתפטרות מצד העורך. אלא שבאותם חודשיים היה לישועה גם אינטרס אישי חריג: הבונוס בסך מיליוני השקלים שהובטח לו עם השלמת העסקה.

"אני רואה שכל הזמן מזכירים את הכסף שאני קיבלתי", העיר ישועה במהלך עדותו. "אני קיבלתי 15 מיליון והוא (אלוביץ'; א"פ) חצי מיליארד שקל".

שאול אלוביץ', נאשם מס' 2 במשפט המו"לים, בביהמ"ש המחוזי בירושלים, 5.10.21 (צילום: יונתן זינדל)

שאול אלוביץ', נאשם מס' 2 במשפט המו"לים, אתמול בבית-המשפט המחוזי בירושלים (צילום: יונתן זינדל)

לאורך כל הדרך חזר ושאל עו"ד חן את ישועה האם במעשיו באותם הימים, בקידום העסקה מצד אחד ובהתערבות בתוכן האתר לטובת משפחת נתניהו והשר ארדן, חש שהוא מבצע דבר מה פסול, פלילי. האם ראה בחתימה של נתניהו על עסקת "יד2" תמורה שקיבל עבור סיקור מוטה באתר. ישועה השיב בשלילה גמורה.

רצף האירועים שעליהם חקר עו"ד חן החל ב-8 באפריל 2014. במועד זה עוד לא ידעו ישועה ואלוביץ' כי יהיה עליהם להשיג את חתימותיהם של ראש הממשלה נתניהו והשר ארדן ועל כן, הסביר ישועה, ממילא אין לקשור בין מעשיו לבין התמורה שכביכול חשק בה.

בשעה 20:59 באותו יום פורסמה ב"וואלה" ידיעה נטולת קרדיט על תביעה נוספת שהוגשה נגד נתניהו ומשפחתו, שהופיעה תחת הכותרת "מסדרי ניקיון בבית נתניהו, העובדים נסו על נפשם". כשעתיים לאחר מכן, בשעה 23:06, כתב אלוביץ' לישועה: "תשתדל למהר, הוא לחוץ מאוד". אחר-כך הוסיף: "גם זאב (רובינשטיין, חברו של אלוביץ' ומקורבה של שרה נתניהו; א"פ) כתב לי. לא סיפרתי לו שהקודקוד צלצל ישירות".

במקביל כתב ישועה לאודי הירש, אז משנה לעורך "וואלה", הודעה בת מלה אחת: "ירד?". אלוביץ', מצדו, כתב לישועה: "ירד לעמוד השני", כלומר טרם נעלם סופית. ישועה השיב: "כבר יורד לגמרי". "תשתדל מחר לתקוף את כל העניין החוזר על עצמו מבלי לכוון לחבר של ניר", כתב אלוביץ' לישועה.

בעדותו הסביר ישועה ש"העניין החוזר על עצמו" הוא מעון ראש הממשלה והטענות הנשנות בדבר הנעשה שם. "החבר של ניר", העריך, הוא ככל הנראה נתניהו (ניר הוא ניר חפץ, אז דוברו של נתניהו והיום עד מדינה נגדו). ההוראה היתה להטות את סיקור הפרשה כך שלא תיקשר לנתניהו.

עו"ד ז'ק חן, בא-כוחו של שאול אלוביץ', הנאשם בשוחד ב"תיק 4000"; ביהמ"ש המחוזי בירושלים, 5.5.21 (צילום: יונתן זינדל)

עו"ד ז'ק חן, בא-כוחו של שאול אלוביץ', הנאשם בשוחד ב"תיק 4000", בשבוע שעבר בבית-המשפט המחוזי בירושלים (צילום: יונתן זינדל)

בתחילת מאי, כשהחתימה של נתניהו וארדן הופכת ממשית ונחוצה, החלו שוב לחצים על המערכת. ב-1 במאי נדרש ישועה לפרסם סרטון של נתניהו לכבוד יום העצמאות, ותצלום של בני הזוג נתניהו מבקרים ילדים יתומים. על כך נחקר ישועה כבר אתמול. יומיים לאחר מכן, ב-3 במאי, נדרש ישועה לפרסם ב"וואלה" ידיעה שלפיה בני הזוג נתניהו הקדימו לעלות לקברו של יוני נתניהו ז"ל, אחיו של ראש הממשלה, כדי להימנע מהפרעה למשפחות השכולות.

"אח שלי, בבקשה", כתב רובינשטיין לישועה בשעה 20:55. כעבור זמן קצר השיב ישועה: "טופל". ואכן, ארבע דקות לאחר פניית רובינשטיין פורסמה ב"וואלה" ידיעה שכותרתה "ראש הממשלה נתניהו הדליק נר לזכר אחיו יוני". בהמשך אותו ערב קיבל ישועה הודעה מינון מגל, עורך "וואלה", בזו הלשון: "אילן יקר, בפעם הבאה שתורה לעובדים הכפופים לי הוראות בענייני תוכן שלא דרכי אראה זאת כפיטורים. תודה ושבוע טוב".

כעבור ארבעה ימים, ב-7 במאי, נדרש ישועה להסיר פרסום מהאתר. בנספח לכתב האישום המפרט את אירועי ההתערבות בתכני "וואלה" נכתב כך: "הסרת פרסום שתוכנו אינו ידוע. הפרסום הוסר במעורבות הנאשם אלוביץ'". עו"ד חן חשף היום את מה שהפרקליטות כנראה לא הצליחה לגלות: הידיעה כלל לא עסקה בנתניהו, אלא בסילבן שלום, אז השר לפיתוח הנגב והגליל.

באותו יום החליט היועץ המשפטי לממשלה דאז, יהודה וינשטיין, לסגור את תיק הבדיקה נגד השר שלום בחשד להטרדה מינית, אולם בשעה 15:00 עלתה ידיעה מאת גלי גינת תחת הכותרת "סיפרה שהשר שלום ביצע בה מעשים מגונים – ולא התלוננה". כמה דקות אחר-כך עלתה גם מהדורת הווידיאו של "וואלה" תחת כותרת זהה.

בנימין נתניהו וסילבן שלום (צילום: מארק ישראל סלם)

ראש הממשלה בנימין נתניהו והמשנה לראש הממשלה סילבן שלום ב-2013 (צילום: מארק ישראל סלם)

כשעה לאחר מכן, ב-16:05, כתב ישועה לאלוביץ': "יירד תוך חצי שעה". בעל השליטה השיב: "תדאג שזה באמת יירד, זה מגעיל וגורם נזקים. אני לא סומך על החבר'ה שלך שהם באמת יורידו את הזבל הזה". "עובדים עליך", הוסיף אלוביץ' בהמשך. בשעה 16:40 פנה ישועה לעורך מגל ושאל: "ירד?". מגל השיב רק ב-18:24, במלים: "הסרט תכף מוכן, להעביר לך לינק שאתה תעביר להם?". "כן, תודה", כתב ישועה. מגל השיב: "טוב, עשיתי לו מקצה שיפורים. בהמשך".

עו"ד חן הציע לישועה שהכוונה כנראה לתיקון קטע הווידיאו במהדורה, וישועה הסכים. ב-18:48 כתב אלוביץ' לישועה: "בראש של 'חדשות בארץ' וגם ב'חדשות בדקה'", ומיד בהמשך כתב ישועה למגל: "סלק כבר את הידיעה הרעה". העורך השיב: "סבבה".

ג'ודי מוזס (צילום: משה שי)

ג'ודי מוזס (צילום: משה שי)

בחקירה לא נשאל ישועה מדוע פעל, בהוראת בעל השליטה באתר, להסרת פרסום שאינו קשור לנתניהו אלא דווקא למי שנחשב אז לאחד מיריביו בליכוד, השר שלום. אפשר שהרגישות קשורה לעובדה שסילבן שלום עוד היה אז בעלה של ג'ודי שלום-ניר-מוזס, אחותו של מו"ל "ידיעות אחרונות", ארנון (נוני) מוזס. שמו של מוזס עלה בעדות ישועה פעם אחר פעם, וגם היום הוזכר שמו כמי שלא רצוי להרגיזו.

ב-16 במאי כתב ישועה לאלוביץ': "כותרת לא טובה לראיון שנתתי ל'דה-מרקר' בתחילת השבוע. כמובן לא משהו שאמרתי, אבל לך תסביר עכשיו". בעדותו הסביר ישועה כי כותרת הראיון, שהוענק ל"דה-מרקר" לרגל סגירת עסקת "יד2", דנה בהתגרות כביכול של "וואלה" באתר המתחרה ynet ובטענה כי כעת, עם הכסף שיקבל האתר ממכירת "יד2", יוכל להתמודד כראוי מול אתר החדשות של קבוצת "ידיעות אחרונות". "הכותרת הציבה את 'וואלה' לעומתית מול ynet", ניסח זאת ישועה.

"מיותר, סתם להיכנס לכוונת של הגדול", כתב אלוביץ' לישועה באותו הבוקר. "הכלל שלעולם לא תצטער על ראיון שלא נתת הוא תמיד נכון".

"הגדול", הסביר ישועה, הוא מוזס.

"צודק לגמרי", השיב ישועה לאלוביץ'. "ראיון שניתן לפני שבוע, כולו על 'יד2', אמרתי נתמקד בתוכן ונסגור פערים עם ynet בחדשות. הפכו את זה לכותרת וכמובן שלא אמרתי את המשפט הזה. הממזרים חיכו שבוע, הפכו את זה לכתבה גדולה במגזין. בקיצור, צריך קצת לשתוק. דרשתי מהם לתקן את הכותרת באתר ותוקן כיוון שמעולם לא אמרתי את המשפט". בכותרת שמתנוססת כיום מעל הכתבה של "דה-מרקר" אכן אין זכר ל-ynet: "בכסף שקיבלנו מעסקת יד2 – 'וואלה' תהפוך לגוף חדשות מרכזי".

בינתיים התקרבה שעת ההכרעה של החתימה על עסקת "יד2", ובמקביל נדרש ישועה לפרסם ידיעות על יוזמה של ראש הממשלה נתניהו לדחות את מועד הבחירות לנשיאות. בשלב זה נכנס לתמונה לירן דן, ראש מערך ההסברה הלאומי במשרד ראש הממשלה. בחקירתו במשטרה העיד ישועה כי הקשר עם דן היה שונה מהקשר עם המתווכים האחרים בין נתניהו לבינו. "הפניות היו לגמרי לגיטימיות וסבירות בהתחשב בתפקידו", אמר ישועה על דן, ועו"ד חן התעכב על כך שעה ארוכה.

ארנון (נוני) מוזס, בית-המשפט המחוזי ירושלים, פברואר 2021 (צילום: ראובן קסטרו)

ב-10 במאי כתב ישועה לדן: "תעביר לי חומרים בנושא עליו דיברו הגדולים". למחרת כתב לו אלוביץ': "אתה דואג למה שדיברנו? דיברת עם לירן?". ישועה השיב לו: "שוחחתי עם ל' עכשיו, הכל בטיפול, יהיה עוד מעט משהו חזק בראשי. אתה יכול לומר לו. ל' מתקשר אליו כדי לבדוק בדיוק מה הוא רוצה ואז נעלה. חוץ מזה מאמר דעה".

"הכותרת היא בהתאם לחומרים של ל'?", ביקש אלוביץ' לוודא. "כן", השיב ישועה. "אני כל הזמן איתו בקשר".

בין לבין פנה ישועה למגל וכתב לו: "ינון, תתקשר אלי עכשיו גם אם משמעות הדבר היא יציאה מישיבה עם מלכת אנגליה". בהמשך כתב למגל: "תן לי גיבוי, אתה מבין מה על הפרק".

"מה על הפרק מר ישועה?", שאל עו"ד חן את העד. "אני מניח שזו עסקת 'יד2'", השיב ישועה.

עוד יום חולף. ב-12 במאי, ההודעות של ישועה הולכות ומתמקדות בקידום העסקה. "היי, דברי איתי דחוף, יש לי מידע", כתב מנכ"ל "וואלה" לעו"ד נגה רובינשטיין, נציגת אקסל-שפרינגר בישראל. במקביל העביר לאלוביץ' את המסר הבא: "בוס, אנא אל תפסיק ללחוץ למרות מה שדנה אמרה, אני לא רוצה שאחר-כך נחכה לילד". דנה, הסביר ישועה בעדותו, היא עו"ד דנה נויפלד, היועצת המשפטית של משרד התקשורת. "הילד" הוא שר התקשורת גלעד ארדן.

גלעד ארדן, שר התקשורת בתקופת אישור עסקת "יד 2" (צילום: הדס פרוש)

גלעד ארדן, שר התקשורת בתקופת אישור עסקת "יד 2" (צילום: הדס פרוש)

במקביל דאג ישועה לקדם את האייטמים על דחיית הבחירות לנשיאות. "תעשה כותרת יותר ידידותית. המתחרים יותר ידידותיים מאיתנו", כתב המנכ"ל למגל. "סבבה", השיב העורך. ישועה חיזק אותו: "תלך עם כל הלב, איש זהב".

בהמשך אותו היום כתב ישועה לאלוביץ' על השירות שהעניק לשני הפוליטיקאים שהם זקוקים לחתימתם: "בכל אופן הגדול קיבל קונצרט, היום ואתמול, וגם לילד ינון עזר היום".

למחרת, ב-13 במאי, ביקש ישועה מאלוביץ': "שישלחו לי מהר, אז נספיק לקבל את הכסף בחמישי". הכוונה, כך הסביר, היתה למכתב ממשרד התקשורת המאשר את העסקה. "מתי זה אצלי?", כתב בהמשך, "אני מנסה לקבל את הכסף בחמישי אחרת נתגלגל לשני". אחר-כך שב וכתב לאלוביץ': "אם אקבל מיד, יש סיכוי".

הידיעה על "הילד", כלומר ארדן, התפרסמה ב-14 במאי במדור הברנז'ה של "וואלה". הכתב דוד אברהם כי "עובדי רשות השידור שכרו חוקרים שיעקבו אחר ארדן" (למחרת, אגב, עלתה ידיעת המשך ב"ישראל היום").

השופט משה בר-עם שאל את ישועה האם פנייה של השר למערכת כדי לקדם אייטם היא מעשה פסול. ישועה השיב שלא בהכרח: "שרים פונים. העניין הוא במינונים ואיך הם פונים. במקרה הזה הוא פנה לדעתי, אולי אפילו לכתב עצמו והכתב לינון".

"ואם היתה פנייה למר אלוביץ', זה שונה?", תהה השופט בר-עם, "בקשה שיורדת מהבעלים בעקבות פנייה אליו? יש לזה משמעות?".

"דרך הפנייה היא חשובה", השיב ישועה. "אם פונים לכתב או לעורך זה לגמרי בסדר. זה קורה. דוברות מוציאה כל הזמן חומרים, ואז הוא עושה לזה לובינג. אם פונים למעלה, ועושים את זה מלמעלה וזו הנחתה והדבר הזה רק מועבר והמערכת שוב פועלת בנוהל עיתונאי תקין, זה בסדר. 'לשיקולכם, תחליטו'. זה גם יכול להיות סביר. אבל אם זה מועבר למעלה, וזה לא נכון, ואומרים למערכת 'תעשו את זה אם זה נכון או לא נכון', והמערכת מתנגדת, אז יש עם זה בעיה".

בבבוקר פרסום הידיעה על ארדן כתב ישועה לאלוביץ': "אני מוטרד מתוצאות אפריל. חייב לקבל מכתב עכשיו". בעדותו הסביר כי רווחי "יד2" לאותו החודש לא היו מזהירים, ועל כן חשש כי הגרמנים ייסוגו ברגע האחרון מהעסקה. ממש במקביל הפנה את בעל השליטה לגלוש באתר: "תסתכל בראשית 'וואלה', זה לפי בקשתו". בכותרת הראשית באותה שעה התנוססה הידיעה על ארדן.

דף הבית באתר "וואלה", 14.5.2014

"עובד בזה סביב השעון מול ינון ששמר אותי בתמונה כל השבוע האחרון", כתב ישועה לאלוביץ'. באותו היום, אחר-הצהריים, לאחר שהגיע מכתב האישור, כתב המנכ"ל לבעל השליטה: "תודה על כל המאמץ ושסבלת את הנדנודים שלי בשבוע החולף".

עו"ד חן תהה בלצון, רק כדי להדגיש עד כמה היוזמה לכל המהלך היתה של ישועה, שמא התבלבל ובעצם ישועה כתב לאלוביץ' "ושסבלתי את הנדנודים שלך בשבוע החולף". התובעת, עו"ד יהודית תירוש, מנהלת מחלקת ניירות ערך בפרקליטות מחוז תל-אביב (מיסוי וכלכלה), העירה: "לא, לא, קראת נכון".

האישור ניתן, אך הלחצים לא פסקו. ב-16 במאי נדרש ישועה לפרסם ב"וואלה" ידיעה על ביקורו של ראש הממשלה נתניהו ביפן. רובינשטיין העביר לישועה הודעת מייל שאליה צורפו תצלומים מהביקור. "שבת שלום יקירי, התבקשתי להעביר לטיפולכם תמונות מהנסיעה, אם אפשר תמונה או שתיים יודו מאוד, אודה מאוד", כתב לישועה. "היי זאביק, ראיתי עכשיו, אני בחופשה בצפון באזור ללא קליטה. בוודאי נטפל ונעלה ביום ראשון. יש טראפיק הרבה יותר גדול. אילן". רובינשטיין הודה לישועה, והלחץ החל להגיע מאלוביץ'.

"אפשר לעשות משהו לגבי הביקור ביפן?", תהה בעל השליטה בערבו של אותו יום. "זה כבר טופל, יהיה מחר", השיב ישועה. אלוביץ' ניצל את ההזדמנות כדי לקדם במקביל לשמו הטוב של ראש הממשלה נתניהו גם את עסקיו שלו בקבוצת בזק. "אולי תדגיש את פנסוניק עם הקשר שלהם ליורוקום מזה 28 שנה?", כתב בעל השליטה למנכ"ל, והדגיש: "אתה לא חייב, זו רק הצעה". "אין שום בעיה, ברצון, אדבר עם מוטי", השיב ישועה. בעדותו הסביר כי הכוונה למוטי אלמליח, מנכ"ל בזק בינלאומי.

ב-17 במאי, בשעה 4:57 לפנות בוקר, כתב רובינשטיין לישועה: "עדכנתי את הזוג". למחרת, לאחר שפורסמה ידיעה נטולת קרדיט תחת הכותרת "יפן: שיתוף הפעולה הבטחוני עם ישראל יתרום לביטחון", כתב מגל לישועה: "עלה". "מה היה כל-כך קשה?", תהה המנכ"ל.

ינון מגל, ינואר 2013 (צילום: משה שי)

ינון מגל, ינואר 2013 (צילום: משה שי)

עוד יום חולף, והעורך מגל העביר לישועה ציוץ של ברק רביד: "מוכן להתערב שהכתבה הזו ב'וואלה' (ללא קרדיט) התפרסמה בעקבות פנייה מלשכת ראש הממשלה". רביד הפנה לכתבה על ביקור נתניהו ביפן. "יש לך עקרבים במערכת", כתב ישועה למגל, וכיוון לכך שרביד קיבל הדלפה על ההתערבות שמאחורי הפרסום.

"כמובן, זו מטאפורה, לא התכוונתי שממש מסתובבים שם עקרבים", הסביר המנכ"ל לשעבר בעדותו. "התכוונתי שבסך הכל זו ידיעה שאפשר לפרסם אותה. לא צריכה להיות בעיה. זה הרגיז אותי שמתוך המערכת... לא חשבתי שהם צריכים ללכת ולהוציא את זה. אבל אתה צריך להבין שדברים כאלה, אתה מזמין אותם כשאתה עושה מה שאתה עושה. כשאתה עושה את זה לכתבים יום-יום, אז בסוף הם מגיבים גם כשלא צריך".

עוד כמה ימים חולפים. ב-22 במאי נדרש ישועה להסיר טור דעה שעסק בפרשת "ביביטורס", שקיבל בדף הבית את הכותרת "תיפתח נגד נתניהו חקירה פלילית". "זה עדיין בדעות, זה גם בעמוד הראשון ב'גלובס' כי זה נמשך מאיתנו", כתב אלוביץ' לישועה. בעדותו הסביר ישועה כי בגין שיתוף הפעולה המסחרי עם "גלובס", הנזק שגרם טור הדעה הוכפל, בעקבות פרסומו באתר הכלכלי.

בהמשך הבוקר העביר אלוביץ' לישועה הודעה שקיבל מזאב רובינשטיין, ובה מסר שמקורו ככל הנראה בשרה נתניהו. "היי בוס, היא כתבה לי: 'זאביק יקר שתיק 'ביביטורס', הזבל והשטויות של נפתלי ואודליה ילך לחקירה פלילית שזה שקר! הרי אין כלום!! אתה מוכן דחוף שיורידו את זה מ'וואלה'! למה הם שמו את זה?".

"אילן, מה יהיה הסוף, זה עדיין שם?", תהה אלוביץ'. דקה אחר-כך, גם רובינשטיין פנה לישועה: "אילן, הם בלחץ, למה העליתם עליהם כתבה שלילית על 'ביביטורס'".

בנימין ושרה נתניהו, מאי 2014 (צילום: מרים אלסטר)

כשנשאל מי אלה ה"הם" שבלחץ, ישועה התלוצץ ואמר שהכוונה אולי לשרה נתניהו בלבד, שכן "רויאלטי מדברים על עצמם בלשון רבים. המלכה אומרת Us". בהמשך הבהיר כי דיבר "בבדיחות", וטען כי ייתכן שרובינשטיין התכוון לראש הממשלה ורעייתו גם יחד.

"הורדתי מהשער כשראיתי וקברנו עמוק עכשיו", כתב ישועה לרובינשטיין בהמשך היום. "נתתי הוראה לסלק לגמרי. כמה דקות. לא הייתי במערכת יום אחד אתמול כי בני מתחתן בשלישי הקרוב, ותראה איך הם השתגעו". במקביל כתב לאלוביץ': "הבנדיט שלי עושה בכוונה. אצטרך למצוא פתרון בקרוב". "הבנדיט", הסביר ישועה, הוא העורך ינון מגל.

"כשאתה אומר 'הגדול קיבל קונצרט היום וינון דאג גם לילד', זה לא קשור לסיקור מוטה?", שאל עו"ד חן את ישועה במהלך חקירתו.

"הכל קשור", השיב המנכ"ל לשעבר, "אבל אתה לוקח שבועיים בתוך ארבע שנים. שנה וחצי לפני ושנתיים וחצי אחרי האירוע הזה. אני מוכן להראות לך שאותן התבטאויות בדיוק, כולל כמו 'קונצרט', ובמקום אחר 'תראו את הכותרת, שייהנו', ובמקום אחד 'תן לי חומר ואכתוב כמה כתבות', ואחרי אורי אריאל, שהיתה טרגדיה, אני אומר: 'הנה העליתי סנדוויץ', זה קונצרט של ידיעות טובות. זה ה-Pattern. אתה לוקח שבועיים, אפשר לחקור עליהם גם שלושים יום. אני לא יזמתי את הדבר הזה. לא הייתי יוזם אותו גם בשביל זה. כל התבטאות שלי, כולל לינון, היא בתוך זה".

"בתוך הכרונולוגיה יש גם תקופות וגם אירועים", העיר עו"ד חן. "האירוע שאנחנו אוחזים בו עכשיו זה האירוע של עסקת 'יד2' ובו אני מבקש להבין את פועלך. בהקשר הזה בא מקבץ ההודעות, בין אם היה Pattern, זה לא כל-כך משנה. מה שמשנה זה שהרושם שלי הוא שאתה לא עושה את זה כמי שכפאו שד, כמי שמתנגד. כמי שלוחצים עליו לעשות את זה. אלא אתה עושה את זה, כך לפחות משתקף, במרץ. אתה עושה את זה מתוך לשיטתך שיתוף פעולה, לשיטתי יותר מזה אבל זה לא חשוב. לא מאלצים אותך לעשות את זה".

"החדווה, או הנכונות שלי לשתף פעולה, נמצאים מההתחלה. מינואר 2013, זה מה שאני טוען", השיב ישועה.

67104-01-20

* * *

להורדת הקובץ (PDF, 1.45MB)