בכל עיתוני הבוקר סיקרו את ההפגנות שנערכו אמש נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ברחבי הארץ, אבל ב"ישראל היום" העדיפו להצניע את שמו המפורש של ראש הממשלה, להבליט ביקורת על המפגינים ולהתעלם מהאלימות שמופנית כלפיהם.

ב"ידיעות אחרונות" העניקו להפגנות את הכותרת הראשית. "מבלפור עד קיסריה" נכתב על רקע תצלום של כיכר פריז בירושלים, מלאה במפגינים. "אלפים הפגינו וקראו לנתניהו: 'תתפטר'", נכתב בכותרת הגג לראשית. בכותרת המשנה דווח כי "6,000 איש השתתפו בהפגנה הגדולה ביותר שהתקיימה עד כה מול בית ראש הממשלה בירושלים" והוסיפו כי "מפגין נדקר ונפצע קל בדרום, ברמת-גן רוססו מפגינים בגז פלפל".

בשער העיתון נמצא מקום גם לכמה משפטים משני טורים (עודד שלום ובן דרור ימיני) שהוקדשו לדחיית ההתקפות על המפגינים (הפרכת הטענות כי המשטרה מתנהגת כלפיהם "בעדינות" וכי הם "אנרכיסטים") וטור תומך של יהונתן גפן.

הסיקור הנרחב המשיך בכפולה הפותחת, שהוקדשה לדיווחים משני המוקדים העיקריים. בעמוד 4 דיווחו כתבי העיתון, תחת הכותרת "סכין נגד מפגין", על האלימות שהופנתה כלי מפגינים נגד נתניהו בצומת שער הנגב. עוד דווח בידיעה על ריסוס ספריי פלפל על מפגינים, ביניהם ילדים, מרכב נוסע. ידיעה קטנה, תחת הכותרת "המאבטח נגד ראש הממשלה" הוקדשה לפוסט שפרסם ניר אדן, לשעבר אחד ממאבטחיו של נתניהו. כותרת הגג לידיעה: "אתה מנותק".

"ידיעות אחרונות", 26.7.2020

סיפורו של מאבטח ראש הממשלה שמותח עליו כעת ביקורת הפך לכותרת בשער "מעריב" ("המאבטח נגד ראש הממשלה") ולסיפור המרכזי בכפולה השלישית, שהוקדשה להפגנות נגד נתניהו. "המאבטח לשעבר לנתניהו: 'אתה מנותק, הגיע הזמן ללכת הביתה'", נכתב בכותרת הידיעה. טור פרשנות נרחב מאת בן כספית התמקד גם הוא בסיפור ("יש רגעים שבהם לאנשים קשה להמשיך לשתוק"). ידיעה נפרדת, תחת הכותרת "רחובות הזעם", סיקרה את ההפגנות ברחבי המדינה.

"מעריב", 26.7.2020

"אלפי בני אדם הפגינו נגד נתניהו בירושלים, בקיסריה ובתל-אביב", נכתב בכותרת הראשית של "הארץ". לצדה נדפס תצלום גדול מההפגנה בירושלים וידיעה נפרדת על השימוש שעשתה משטרת ישראל בסילוני מים לפיזור מפגינים. כל עמוד 3 בעיתון הוקדש להפגנות, כולל מידע על פציעת מפגינם בשער הנגב וריסוס גז פלפל לעבר מפגינים ברמת-גן. בנוסף פורסמה ידיעה על פעילי "לה פמיליה" שתקפו מפגינים נגד נתניהו ביום חמישי.

"הארץ", 26.7.2020

גם ב"ישראל היום" דיווחו על ההפגנות, אבל הטון, המידע והמסגור היו שונים. "הפגנות ועימותים" נכתב בתחתית שער העיתון, לצד תצלום קטן. הקוראים הופנו לעמוד 9, שם פורסמה ידיעה תחת הכותרת "ברחבי הארץ: הפגנות ועימותים". השם המפורש הופיע במובלע בפניה לדיווח על ההפגנות משער העיתון, לא בכותרת הידיעה על ההפגנות, לא בכותרת המשנה ואף לא בגוף הידיעה עצמה. שמו של ראש הממשלה הופיע רק פעם אחת, בכיתוב תצלום מהפגנה שליד ביתו בקיסריה.

דמותו של נתניהו לא נראתה בתצלומים שליוו את הכתבה, לא בשלטים שהחזיקו המפגינים, ונעדרה גם מסיסמאות המפגינים שהעורכים בחרו לכלול בדיווח (זאת על אף שנכללו בידיעה שעודכנה ב"לייב" באתר העיתון בזמן ההפגנה עצמה).

ב"ישראל היום" העדיפו גם לא למסור כלל לקוראיהם מידע על תקיפת המפגינים בשער הנגב או ברמת גן. דיווח על הפוסט של המאבטח לשעבר נדחק לעמוד 17, והופיע תחת הכותרת "השימוש של ניר אדן בתפקידו לשעבר - פסול".

"ישראל היום", 26.7.2020