ב"ישראל היום" מתחו השבוע ביקורת על החלטת ערוץ הכנסת לזמן עיתונאים לבדיקת פוליגרף כדי לאתר את מי שהדליף צילומים מאולפן הערוץ, אולם ב"ישראל היום" נהגו באופן דומה עת שלחו עיתונאים לבדיקת פוליגרף בעקבות הדלפת סרטון מהמערכת. ההדלפה מערוץ הכנסת היתה של התפרצות מצולמת של ח"כ עפר שלח כלפי המגישים בשל שאלה משמיצה, לגרסתו. ב"ישראל היום" לעומת זאת זעמו על-כך שסרטון של העורך הראשי עמוס רגב נושא דברים במסיבת יום הולדת בדסק, הפך פומבי.

ביום שני האחרון פורסם במדור הדעות של "ישראל היום" מאמרה של גלית דיסטל-אטבריאן, שביקר את ההתנהלות של עפר שלח וכן את זו של ערוץ הכנסת. "החלק המטריד בסיפור", כתבה דיסטל-אטבריאן, "הוא יכולתו של שלח להפעיל כוח - או מורא - מול מנהלי ערוץ הכנסת. כשה'עידנא דריתחא' חסר המעצורים מול מראייניו (המאופקים, יש לציין) דלף החוצה - 11 עובדים מגוף התקשורת נשלחו לבדיקת פוליגרף ושתי עובדות הושעו".

לדברי דיסטל-אטבריאן, "באקלים הישראלי, שבו הדלפות חמורות בנוגע לחקירה הכי רגישה אי פעם פותחות מהדורות כעניין שבשגרה - כשכל בר דעת מבין שמדובר במדליפים מהעמדות הבכירות ביותר במערכת אכיפת החוק - הטיפול הנוקשה בעובדי ערוץ הכנסת נראה תמוה, בלשון המעטה: מניין יש לשלח הכוח הזה בתוך ערוץ ציבורי ממלכתי, ועוד ערוץ שמתפקידו להבטיח שקיפות מוחלטת ובלתי מתווכת בין הנבחרים לציבור שאותו הם אמורים לשרת? ובכלל, איפה הסולידריות העיתונאית, ומדוע אמזונות הברנז'ה לא מצטמררות לנוכח פרקטיקות האימה וההשתקה המופעלות על עמיתות ועמיתים?".

אותן פרקטיקות בדיוק הופעלו בסוף שנת 2014 בתוך מערכת "ישראל היום". בדצמבר 2014 תקף חיל האוויר הישראלי מטרות צבאיות באזור דמשק. באותו היום, במערכת "ישראל היום" בתל-אביב, התכנסו העיתונאים לרגל יום-הולדתה של רכזת הכתבים שחר כהן.

כמה ימים אחר-כך פירסם אורי משגב באתר "הארץ" ציטוט מהדברים שנשא באירוע העורך הראשי עמוס רגב, כשהעריך כי בעקבות ההפצצה בסוריה תפרוץ מלחמה. רגב הכחיש בפני משגב את הציטוטים מפיו, אולם כמה חודשים אחר כך פורסם ב"עין השביעית" סרטון המתעד את דבריו של רגב ומוכיח כי הציטוטים אצל משגב היו מדויקים.

בעקבות הפרסום של משגב זימן עורך "ישראל היום" כמה מעובדי המערכת לבדיקות פוליגרף. בסופו של ההליך - פוטרו שניים מעובדי העיתון. רכזת הכתבים כהן, שפוטרה בחשד למעורבות בפרשה, תבעה את "ישראל היום" והגיעה להסכם חסוי עם העיתון. העיתונאי עמית לוינטל, שפוטר מ"ישראל היום" בחשד כי הדליף ל"הארץ" את הסרטון, תבע את העיתון וזכה בפיצוי בסך 60 אלף שקל.