הכתבה מעוררת הגלים על הקלטת הסתר של יאיר נתניהו וחבריו, ששודרה אמש במהדורת החדשות המרכזית של חברת החדשות, כללה טעות בשמו של אחד המוקלטים. בשל הטעות בשם לא ניתן כעת לצפות במהדורה המרכזית בשני האתרים הרשמיים של חברת החדשות. דובר החברה אלון שני מסר כי בחברה עמלים כעת על תיקון הטעות והזנתה של המהדורה מחדש לאתרים של ערוצי קשת ורשת.

אתמול נפתחה מהדורת החדשות המרכזית של חברת החדשות בכתבה של גיא פלג אשר במרכזה הקלטה שבה נשמע יאיר נתניהו משוחח עם ניר מימון, בנו של איל הגז קובי מימון, ועם רומן אברמוב, נציגו בארץ של המיליארדר ג'יימס פאקר. השלושה הוקלטו כשהם עוברים ממועדון חשפנות אחד לאחר ומדברים בין היתר על מתווה הגז, סרסור בבת זוגו של נתניהו ותשלום עבור שירותי מין. עם זאת, במהלך הכתבה, בכל פעם שפלג מתייחס לבנו של טייקון הגז מימון, הוא נקב בטעות בשם "אורי" במקום בשם ניר.

הטעות בשם בנו של מימון, (צילום מסך: חברת החדשות)

בשל כך, מי שמבקש כעת לצפות במהדורה המלאה מקבל גרסה מעט מוזרה. המהדורה עצמה נפתחת ללא הכותרת הראשית על נתניהו, וכשהמגישה יונית לוי מפנה את הצופים לכתבתו של פלג עם ההקלטה, שידור המהדורה נקטע ואת מקומה של לוי תופסת דוריה למפל, מגישת "לילה טוב ישראל", תוכנית הלילה של חברת החדשות.

הדקות הבאות במהדורת החדשות המרכזית, שכוללות את הכתבה של פלג והשיחה עמו באולפן, נעדרות כליל, ובמקומן הוכנסה גרסה מקוצצת של הכתבה כפי ששודרה במהדורה הלילית. מיד לאחר הקראת התגובות לכתבה שב השידור להמשך המהדורה המרכזית, שעוסקת בנושאים אחרים.

במהדורת חדשות הלילה של חברת החדשות הובהר לצופים כי השם שבו ננקב היה שגוי. הכתבה המקורית, כולל הטעות, עדיין זמינה בהקלטות לא רשמיות של המהדורה.