בראיון שהעניק לאחרונה ל"הארץ" התייחס מו"ל "גלובס" החדש, יובל סיגלר, לסוגיית הפרסום הסמוי בעיתון. השבועון "טיים אאוט תל-אביב", שגם מאחוריו עומד המו"ל סיגלר, מתאפיין בריבוי "תוכן שיווקי", אולם סיגלר הקפיד להבדיל בין שני כלי התקשורת.

"חשוב להבדיל בין מגזין שעוסק בעולמות תוכן של תרבות, לילה ואוכל, שהשפעתו בהם נוגעת רוב הזמן לזיהוי עוגות הגבינה הטובות בעיר, למסיבות השוות בסוף השבוע ולבחירה בצלם האופנה והברמן היצירתי של השנה – לבין עיתון כלכלי יומי רב-תפוצה, בעל השפעה מסוג אחר בעולמות תוכן אחרים לגמרי", אמר סיגלר ל"הארץ". "יש חשיבות ומשקל סגולי גם ל'טיים אאוט' ולגם ל'גלובס', כל אחד בעולמו, אבל נדמה לי שרמת הטהרנות הנדרשת היא קצת אחרת".

"גלובס", 31.10.2107

ובכל זאת, מידת הטהרנות לא מנעה מהעיתון לפרסם אתמול במוסף "שוק ההון" כפולת עמודים בשיתוף בנק לאומי, כפי שצייץ כתב המדיה של "דה-מרקר" נתי טוקר. הכפולה, שנראית מערכתית לכל דבר ועניין, קידמה מיזם חדש של הבנק. הרמז היחיד שניתן לקוראים כי לא מדובר בחומר מערכתי היה סמליל קטן של הבנק לצד המלים "בשיתוף עם" בסוף הכתבה.

במענה לפניית "העין השביעית" הפנה סיגלר לדובר מוטי שרף, שמסר: "מדובר בהסכם מחייב שנחתם עוד טרם כניסתם של הבעלים החדשים. תחום התוכן השיווקי, כמו נושאים רבים נוספים, עובר בחינה מחדש על-ידי המערכת וההנהלה. זאת, בין היתר, באמצעות תהליך גיבוש קוד אתי ברור ומחויבות מלאה להטמעתו. במקביל נעשות מספר התאמות כהוראות מעבר, כפי שנעשה גם במקרה הזה, הן בהבלטת הסימון והן בחידוד ההפרדה בין כותבי המערכת העיתונאית לבין כותבי תוכן שיווקי". בנוסף ציינו ב"גלובס" כי "רומא לא נבנתה ולא תוקנה ביום אחד".