שר הביטחון, אביגדור ליברמן, טוען כי הוא לא יודע מה היו מסקנות הוועדה שבדקה את מעמדה של תחנת גלי-צה"ל ומסרה לו דו"ח בעניין. במסיבת עיתונאים שהתקיימה היום (ב') בכנסת נשאל ליברמן האם הוועדה סיימה את עבודתה, האם הגישה את המלצותיה, ומה דעתו עליהן. "היא סיימה, היא הגישה את המסקנות, ואני לא זוכר מה הן", השיב ליברמן. "כשאני איזכר אני אעדכן אתכם".

הוועדה, שבראשה עמד מנכ"ל משרד הביטחון אודי אדם, מונתה על-ידי ליברמן לפני כארבעה חודשים, שבועות אחדים לאחר תחילת כהונתו. אדם הגיש לשר את המלצותיו לפני כחודשיים, אך עד כה המשרד טרם פרסם את המסמך, וליברמן נמנע מלהתייחס לתוכנו.

מוקדם יותר החודש, בתגובה לפניית "העין השביעית", מסר דוברו האישי של ליברמן, צחי משה, כי מנכ"ל המשרד לא הגיש דו"ח רשמי, אלא רק "טיוטת דו"ח" – ולפיכך המשרד אינו מפרסם אותה. "לאחר הגשת דו"ח סופי ולאחר שתסתיים עבודת לשכת השר בעניין ותתקבל החלטה נוכל לפרט גם באשר לממצאי והמלצות הדו"ח", מסר הדובר.

בחלק אחר של מסיבת העיתונאים שקיים היום הצהיר השר ליברמן כי סיעתו, ישראל-ביתנו, תתמוך במהלך לסגירת תאגיד השידור הציבורי "כאן", שמוביל ראש הממשלה ושר התקשורת בנימין נתניהו. ליברמן נשאל מה עמדתו בעניין התאגיד, והשיב כך: "אצלנו מלה זה מלה, אנחנו חתמנו הסכם קואליציוני, ובאותו הסכם יש סעיף מפורש על נושא התקשורת – ויתרה מזאת, גם ראש הממשלה, כשחתמנו, דיבר איתי מראש על הנושא, ולכן אנחנו מחויבים לאותו הסכם".

בתשובה לשאלה אחרת הבהיר ליברמן כי נתניהו הזכיר באופן ספציפי את תאגיד השידור הציבורי. "הוא אמר שהוא עוד לא יודע, אבל יכול להיות שיהיו התפתחויות בנושא התאגיד", אמר. אף שבהסכמים הקואליציוניים אכן כלול סעיף ובו התחייבות של הסיעות לתמוך ברפורמות שיקדם נתניהו בנושא תקשורת, בשנה שעברה קבעו בג"ץ והיועץ המשפטי לממשלה כי סעיף זה אינו מחייב את השרים באופן פורמלי. עם זאת, הפרה שלו בכל זאת עלולה לגרום למשבר אמון בין סיעות הקואליציה.