בפתח התוכנית ה-27 של "קול העין" מותח מגיש התוכנית נמרוד הלברטל ביקורת על התוכנית "שבת ביציע" של ערוץ הספורט, בשל ניגודי העניינים הבוטים של משתתפיה.

בהמשך משוחחים הלברטל ואורן פרסיקו עם פרופ' אמל ג'מאל, מנכ"ל אעלאם, המרכז הערבי לחירות המדיה, על סגירת כלי התקשורת של הפלג הצפוני בתנועה-האסלאמית על-ידי המדינה ופיטורי עשרות עיתונאיהם. ג'מאל יוצא נגד הפעלת תקנות לשעת חירום כדי לסגור את כלי תקשורת ומוסר כי היה מתנגד לכך גם אם היו פועלים בדרך זו נגד כלי תקשורת של תנועת ימין יהודית קיצונית.

רביב דרוקר מספר על העתירה שהגיש נגד משרד ראש הממשלה ובנימין נתניהו, בדרישה לקבל את מועדי שיחות הטלפון בין נתניהו ואיש העסקים והפילנתרופ שלדון אדלסון, מייסד ומממן "ישראל היום", והשיחות שקיים עם עורך העיתון עמוס רגב. לדברי דרוקר, הוא סקרן לדעת ממי מקבל רגב דרך קבע שיחת טלפון סמוך לסגירת העיתון.

גלעד טוקטלי ביים סרט תיעודי על דב יודקובסקי, העורך שהפך את "ידיעות אחרונות" לאימפריה גם בקנה-מידה עולמי. הסרט מומן על-ידי משפחת יודקובסקי, אולם בשיחה עם "קול העין" מספר טוקטלי כי לפני תחילת העבודה קיבל התחייבות לכך שיינתן לו חופש עיתונאי מלא. לאחר סיום התוכנית ביקש טוקטלי לתקן ולהבהיר כי בניגוד למה שאמר בשידור, ארנון (נוני) מוזס לא הבטיח לצוות הסרט שיחזיר תשובה אם יהיה מוכן לקחת בו חלק, אך מאז נעלם. למעשה, מסר טוקטלי, כבר בשיחה הראשונה והיחידה איתו נתן מוזס להבין שהוא אינו מעוניין להשתתף בסרט.

לסיום "קול העין" מתראיין אלעד טנא, העורך הראשי של אתר nrg, ומתאר את הקוד האתי החדש של האתר בכל הקשור לסיקור נפגעות עבירות מין.

"קול העין" היא תוכנית משותפת ל"העין השביעית" ולקול-הקמפוס (106FM), רדיו הסטודנטים של בית-הספר לתקשורת של המסלול האקדמי, המכללה למינהל. את התוכנית מפיקה רתם שרעבי, סטודנטית בבית-הספר לתקשורת של המסלול האקדמי, המכללה למינהל. התוכנית משודרת בקול-הקמפוס 106FM מדי שבוע בימי חמישי בשעה 12:00, וזמינה להאזנה באתר התחנה ובאתר "העין השביעית".