יואב אביב, שדר הספורט הבכיר של קול-ישראל, הושעה לאחר שביום רביעי (28.10.15) עזב את האולפן בתל-אביב ובעקבות כך לא שודר מגזין הספורט היומי "זה ברשת" בשעה 17:30.

לפי גורמים ברדיו, אביב זעם על שהוסיפו מקבץ פרסומות לתוכניתו, האורכת כ-20 דקות נטו. זאת, נוסף להודעה שקיבל כי התוכנית "יומן הערב" תנגוס מתוכנית הספורט בשל הדיווחים על ההצפות בשרון ועל אירועים בטחוניים. בכעסו, הודיע אביב לגיא קוטב, עורך "יומן הערב", כי אין טעם לשדר תוכנית ספורט מקוצצת של עשר דקות, ושמבחינתו תוכנית החדשות יכולה לקבל את זמן השידור כולו. אז נטש אביב את האולפן, מתוך ידיעה שבמערכת תוכנית החדשות ייטלו את מושכות השידור, ומגזין הספורט לא ישודר.

בקול-ישראל אמרו כי מדובר במעשה חסר אחריות של מגיש ותיק, שעשה דין לעצמו. ואולם, איש ספורט בקול-ישראל אמר כי האירוע נופח מעל ומעבר, ושאביב עזב רק לאחר שהבין כי אנשי החדשות נערכו לקבלת השידור. טענה זו אינה מתיישבת עם העובדה שבמקום מגזין ספורט שודרו ברצועה שמ-17:30 ועד 18:00 שירים ישראליים, פרסומות ומבזק תנועה. שום דיווח חדשותי לא שודר באותה חצי שעה.

בתום בירור שהתקיים היום (חמישי, 29.10.15) נאמר לאביב כי בינתיים הוא מושעה משידור. במקומו שידרה שרון פרי את מגזין הספורט ביום חמישי, וליאן וילדאו שידר את משחק הכדורסל של מכבי תל-אביב במסגרת היורוליג.

יואב אביב סירב להגיב. מדוברות רשות השידור נמסר בתגובה: "העורך הראשי ומנהל קול-ישראל, שמעון אלקבץ, קיים בירור עם צוות יומן הערב ומגזין הספורט של רשת ב' ולאחריו הורה על השעייתו של השדרן יואב אביב משידור עד להודעה חדשה. זאת, לאחר שאביב עזב את אולפן השידור דקות ספורות לפני תחילת התוכנית, במחאה על כך שלתוכנית בהגשתו נוסף מקבץ פרסומות".

לתגובות: yegerm9@walla.co.il