אתמול (3.2.10) אחר הצהריים הפיץ ארנון גל, עורך האתר nrg של "מעריב", מכתב לעובדי האתר תחת הכותרת "הבהרה חשובה". המכתב נשלח בעקבות ידיעה מאת ענת קם, שהתפרסמה באתר וואלה, וממנה עלה כי כמה מעובדי האתר לא קיבלו את מלוא המשכורת המגיעה להם.

"בימים האחרונים הגיעו אלי כל מיני פניות לגבי מספר טעויות שנעשו במשכורת חודש ינואר שנכנסו היום לחשבונות הבנק", כתב גל במכתב. "במקביל דווחתי על אווירה טעונה בתוך הדסק בנושא, ולצערי הרב גם נאלצתי להתמודד עם מקרה מצער וחמור של הדלפת הטעות מתוך האתר – בצורה מנופחת ולא מדויקת והוגנת – לאתרי הברנז'ה במקביל, ואפילו עוד לפני שאני עצמי דווחתי עליה".

גל הסביר לעובדיו כי "מדובר פה בשילוב של טעות שנעשתה בשל אובדן טופסי עדכון שכר לאלה מכם שעברו לחמש משמרות, בשילוב של מדיניות חדשה לגבי שיטת התגמול עבור שעות נוספות שבשל חוסר הבנה יושמה בטעות לגבי חלק קטן מאוד מאנשי הדסק", והבטיח להם כי יקבלו את המגיע להם "עד השקל האחרון".

גל אף התפלמס עם טענות שהועלו בידיעה ואמר: "טענות כמו אלה שקראתי באתרי הברנז'ה, לפיהן 'נתנו לנו את המשכורות כמה דקות לפני סגירת מחלקת השכר וכנראה שהיתה לכך סיבה', הן לא רק מקוממות – אלא לא נכונות, שכן זהו אחד הגופים המעטים בשוק התקשורת שבהם התלושים מחולקים כיומיים לפני העברת הכספים ולא ביום שבו הם עוברים לבנק – בדיוק כדי שיהיה אפשר לתקן טעויות, כפי שעשינו גם פה".

לסיום קבע גל, בנוסח שנראה כאילו נכתב מתוך הנחה שיודלף גם הוא אל מחוץ למערכת האתר, כי "אם מישהו חי בתחושה השגויה שהמהות של 'מעריב' היא לסדר את עובדיו ולהתנכל להם, או שמח כל-כך להצטרף למקהלת המתחרים שמייחלת לסגירת העיתון על כל המשמעויות שיהיו לכך על כולנו – מקומו לא כאן! אני מאמין במקום שבו אנחנו עובדים, בזכות הקיום שלו וביכולתו להצליח ולפרוח, ואני מתכוון ללכת בדרך הזו רק עם מי שיש לו אמונה דומה".