בחודש אוקטובר האחרון, בערב יום הכיפורים, אירעה תאונת ג'יפ בגיאורגיה. שני ילדים ישראלים, בני 5 ו-10, שנפשו במדינה יחד עם בני משפחתם, נהרגו.

אחרי החג הוקדשו הכותרות הראשיות של שלושת הטבלואידים לאסון המשפחתי. "הילדים שלא חזרו" נכתב בכותרת הראשית של "ישראל היום". "המשפחה שנקרעה", נכתב בכותרת הראשית של "ידיעות אחרונות". "אסון הילדים בגיאורגיה", נכתב בכותרת הראשית של "מעריב".

קוראי העיתונים קיבלו דיווח מפורט על האירוע. תצלומי הילדים הופיעו בשערים יחד עם שמותים וסיפור משפחתם. דיווחים מפורטים על התאונה פורסמו בכפולות הפותחות של שלושת העיתונים. גם ב"הארץ", הנוטה פחות לסנסציה, נמצא מקום לכותרת קטנה בתחתית עמוד השער שקראה: "שני אחים בני 5 ו-10 נהרגו בתאונה בחופשה בגיאורגיה".

שערי העיתונים לאחר מות שני הילדים הישראלים בגיאורגיה, 13.10.16

גם אתמול נהרגו שני ילדים ישראלים, בני 8 ו-10 (ואולי בכלל בני 6 ו-10), בתאונה אומללה. אולם הבוקר אף כותרת ראשית בעיתונים לא הוקדשה לכך. תצלומי שני הילדים ההרוגים לא מופיעים בשערים. סיפורם נותר עלום. לפי הכותרות המופיעות בעמודי השער של עיתוני הבוקר, אתמול לא אירע "אסון הילדים", לא נוצרה עוד "משפחה שנקרעה" ואין "ילדים שלא חזרו".

לא רק הכותרות הראשיות מתעלמות מהתאונה שבה נהרגו אתמול שני ילדים. בשערי שלושת הטבלואידים אין אפילו הפניה קטנה לידיעה על התאונה. גם בשער "הארץ", הנוטה יותר לסיקור מיעוטים, לא נמצא מקום לכותרת על מותם של שני ילדים.

שערי העיתונים הבוקר, למחרת מות שני הילדים הישראלים בישראל, 26.4.17

רק בעמודים הפנימיים, בעומק העיתונים, נכתב כי בכפר הבדואי הלא מוכר אבו-קוידר (ואולי בכלל א-זרנוק?) נהרגו שני ילדים, ככל הנראה כתוצאה מנפל תחמושת שהתפוצץ. לא רק השם המדויק של המקום שבו נהרגו הילדים חסר. בחלק מהידיעות אין לילדים אפילו שם, שלא לדבר על תצלום או סיפור חיים.

ב"מעריב" מציין יאסר עוקבי, לקראת סוף הידיעה על מות השניים, כי מתחילת השנה מתו עשרה ילדים בדואים, וכי בשנה שעברה מתו 28. כל אחד ואחד מהילדים האלה "לא חזר", כל אחד מהם הוא אסון ש"קרע משפחה". אף אחד מהם לא הגיע לכותרות הראשיות של העיתונים.