23.06.2013 דרוש שדרוג למדרוג כך מתעוותת תפיסת הרייטינג בדרך בין המדגם, מכשירי הפיפל-מטר, ניתוח התוצאות וההודעות לתקשורת. מי יכול ליהנות מן העיוות? חנוך מרמרי
23.11.2009 הממיר האינטימי שלי כיצד איבדו חברות הטלוויזיה את הרייטינג, כיצד הן מתכוונות למצוא אותו וכיצד תאבד הפרטיות שלנו רפי מן
26.11.2008 האח הגדול מאכיל, העיתונות בולעת ההודעה לעיתונות ששיחררה חברת הכבלים התבססה על סקר מדגמי בלבד, שמדד קבוצה חלקית מאוד של צופים ובעצם קבע כי פחות מ-3% מהם צופים בערוץ 20. זה לא הפריע לעיתונאים רבים לבשר כי ערוץ "האח הגדול" הוא השלישי בסולם הערוצים הנצפים ביותר יונתן כיתאין