27.02.2008 רדיו חזק, יותר מדי חזק בקבוצת רדיו-הבירה, המתמודדת על המכרז לרדיו האזורי בירושלים, שותפים רשת בתי-הקפה ארומה, המקדמת ומפיקה אמנים, משרד הפרסום המעורב פוליטית אדלר-חומסקי, וחברות הפקה וסוכנויות בעלות אינטרסים. חוקי? בקושי אורן פרסיקו
01.03.2001 עוד מעט נחזור... בערוץ המתחרה שוק הבשר של כוכבי הטלוויזיה, אמיתיים ומדומים, הומה לקראת הכרעת ההתמודדות על הפעלת הערוצים החדשים דנה וינקלר
01.01.2000 הפלא מת, נשאר הילד אבי ניר, סמנכ"ל השיווק של קשת, משווה את התהליך העובר על ערוץ 2 לזה המתרחש בטלוויזיה האמריקאית. "רייטינג זה לא הכל", טוען עוזי פלד, מנכ"ל טלעד. מה פשר הירידה בצפייה בתוכניות ערוץ 2? אבנר הופשטיין
01.03.1996 מסגרת שחורה ערוצי התקשורת האלקטרונית מגיבים בצורה דומה על פיגועי טרור. מהם הכללים המנחים את אלה האחראים על יצירת התוגה הלאומית? מנהלי הרדיו והטלוויזיה מסבירים נורית ענבר