28.09.2017 תעמולה ממשלתית: המסמכים חדש באתר: עשרות מחקרים שבדקו כיצד השפיעו קמפיינים ממשלתיים גלויים וסמויים על תודעת האזרחים • עוד במסמכים: כמה עלה כל קמפיין, וכיצד הגיב הציבור למסרים • הגנזך, מדור חופש המידע של "העין השביעית" ועמותת "הצלחה" כתב "העין השביעית"
25.07.2017 כוחות נעלמים סקר שבדק את קמפיין התוכן הממומן של משרד התפוצות מעיד על האפקטיביות של פרסום סמוי בשינוי התודעה • על-פי הסקר, המשרד הממשלתי הצליח לשנות את תפיסות העולם של הציבור איתמר ב"ז