05.10.2008 עשרת החטאים איכותו המפוקפקת של המזון העיתונאי המהיר והתבשילים ממטבחו של היחצן, הלשון המתגלגלת והבידור המידרדר, הבידוריזציה והדיווחים על העתיד, שיטת השקשוקה והחבר שמועתי, הציניות ושבירת העבודה המאורגנת; איפה חטאנו, טור לימים הנוראים רפי מן
25.09.2008 אתרוגים ולימונים נוסח אמריקה המועמד הרפובליקאי לנשיאות, ג'ון מקיין, מפנה את גבו לתקשורת המרכזית, ומעדיף להתראיין בערוצי תקשורת מקומיים. ה"ניו-יורק טיימס" מבטיח להיות "הוגן ואגרסיבי", והעיתונות האמריקאית מתחילה לקלף את הקליפה גם מהאתרוג הדמוקרטי רפי מן
07.09.2008 עולמו של מוזס מה משותף לחברת הכבלים הוט, לעיתון הנפוץ במדינה, לאתר האקטואליה הפופולרי במדינה, למגזין הנשים הנפוץ במדינה, למגזין הבידור הנפוץ במדינה, למגזין הנוער הנפוץ במדינה, למגזין ילדים נפוץ ול"היי סקול מיוזיקל", מופע בידור לילדים ששחקניו אנונימיים? בין הפותרים נכונה תוגרל אתיקה עיתונאית אורן פרסיקו
07.09.2008 והוא בכלל לא ידע שהוא כזה העורך והמנחה עודד לבינסון ריאיין בתוכנית הכלכלית בגלי-צה"ל אדם בשם צבי וילדר, שדיבר על מיני חברות מסחריות ולא טרח לציין שהוא היחצן שלהן. לבינסון: "ניתן לראות בכך הימנעות שטוב היה שלא לנקוט בה" עידו קינן
22.08.2008 יחצן המלחמות עדיין לא ברור מי התחיל את המלחמה בקווקז, אבל מי ניצח בקרב התדמיות ברור בהחלט: מיכאיל סקשווילי. הוא עשה זאת בעזרת אספקט, חברת יחסי-ציבור בינלאומית הפועלת על-פי הכלל: "מה שאנחנו עושים הוא הסברה, מה שיריבינו עושים הוא תעמולה" רפי מן
24.07.2008 כבר לא צריך יחצן כתב אתר וואלה הוטס ללונדון על חשבון חברה מסחרית כדי לקבל במתנה מוצר יקר ערך ולכתוב עליו ביקורת. הביקורת, החיובית מאין כמוה, התפרסמה, ובראשה "גילוי נאות". אה, היה "גילוי נאות"? אז הכל בסדר, אפשר לעבור הלאה יובל דרור
23.06.2008 תפוח בדבש חברת אפל רצתה לגייס עובדים בישראל. עיתון העסקים "גלובס" התגייס לסייע. ולא במדור מודעות ה"דרושים" יובל דרור
22.06.2008 הודעה לעיתונות הגסות הבוטה של ההודעה לעיתונות המצוטטת להלן מעידה על החיבור המתרקם בין תקשורת לשיווק: מצד אחד עיתונאים, יחצנים וצלמי אופנה בחגיגת סבאבי-בבי, ומצד שני – אשה בכלוב נועם יורן
15.04.2008 בתפוז הבטיחו בלוג של ברק אובמה, גם ב"ידיעות אחרונות". אז הבטיחו ב"תפוז" בישרו כי המועמד לנשיאות ארה"ב ברק אובמה פותח אצלם בלוג אישי, ו"ידיעות אחרונות" מיהר לפרסם כותרת גדולה. השבוע מטה אובמה הוציא הכחשה: אין לנו קשר למיזם. מה באמת קרה שם? אורן פרסיקו
10.04.2008 צופי ערוץ 1, זהירות, ספוילר! מסתבר שיש דבר כזה, יחסי-ציבור מוצלחים מדי. תשאלו את היחצן של "דיוקן" אורן פרסיקו
02.03.2008 איפה הבושה צפצוף הזכייניות על הציבור מגיע לשיא (זמני) חדש; כל השיקולים משועבדים לרייטינג, בכלל זה שינוי מועדי שידור. אפילו הפרסום הסמוי הפך לגלוי נעה ידלין
01.02.2008 מרכיבי ההצלחה של היחצנות מחקרה של מיכל סלצקי בוחן את הגורמים להצלחתה של שיטת הכנסת הודעות לעיתונים היומיים בישראל: המקצועיות בניסוח ההודעות, היחסים בין היחצן לעיתונאי ועוד
01.03.2007 מלפפון ירוק בחמישה שקלים כמה דברים שאין ויש ב"העיר תל-אביב", המקומון הירוק, הממותג שהם סמיט
01.01.2007 כשר אבל מסריח השיווק הוא המסר | עיתונאים עובדים במקביל גם כיח"צנים, חברות מסחריות מאיימות על כלי תקשורת, פרסומאים מחרימים עיתונים. הגבול הדק ממילא בין פרסום לעיתונות רופף במיוחד בעיתונות החרדית יובל בלנקובסקי