עיתונאי "ידיעות אחרונות" שמעון שיפר עומד על כך שבדברים שנשא שלשום בחתונת חברו, שר הפנים גדעון סער, לא איים "להשמיד" את מי שיעז לכתוב נגד השר.

רועי צ'יקי ארד, שעמד מחוץ לאזור שבו נשא סער לאשה את עיתונאית רשות השידור גאולה אבן, האזין לדברי הברכה של שיפר ודיווח אתמול ב"הארץ" כי העיתונאי הבכיר בירך את בני הזוג באומרו: "תמיד נהיה שם ונשמיד את כל מי שיכתוב נגדו".

לדברים כפי ששמע אותם כתב "הארץ" משמעות מעבר לדעותיו הפרטיות של שיפר. אלדד יניב טען לפני מערכת הבחירות האחרונה כי ב"ידיעות אחרונות" נמנעים מלפרסם תחקיר על גדעון סער משיקולים בלתי ענייניים, וכך נטען גם במכתב שהופץ כביכול בשמה של אשה שנפגעה מסער אישית. "ידיעות אחרונות", יצוין, הכחיש מכל וכל את קיומו של תחקיר גנוז, אולם סיקור המכתב נגד סער בעיתון זה היה נוח ביותר לשר הפנים, בהשוואה לעיתונים אחרים.

בשיחה עם "העין השביעית" הכחיש אתמול שיפר כי איים להשמיד את מי שיכתוב נגד סער, וטען כי ארד ציטט אותו באופן שגוי. אולם בסרטון שהועלה לאתר ynet ניתן לראות ולשמוע את שיפר אומר: "אנחנו תמיד נהיה שם, ונשמיד את כולם. את כל מי ש[...]" (דקה 0:25).

כעת, לאור הסרטון ובתשובה לשאלה מדוע טען כי ארד ציטט אותו באופן שגוי, מסביר שיפר שאכן השתמש במלה "נשמיד", אך לא כיוון אותה נגד מי שיעז לכתוב דבר מה שלילי על שר הפנים.

"הכל היה ברמה ההיתולית, ברמת חברים שנתבקשו לקום אחרי 25 שנות היכרות ולומר משהו", אומר שיפר. "אני דיברתי על אהבתם [של סער ואבן] ואמרתי שאנחנו נשמיד את כל מי שינסה לפגוע באהבתם. זה מה שאמרתי. הציטוט של רועי צ'יקו ארד היה שאנחנו נשמיד את כל מי שיכתוב נגד גדעון סער, ואת זה לא אמרתי ולא יכולתי לומר".