בשעה שתיים בלילה שבין אתמול להיום (8.8) פרסם כתב ערוץ 14 נתי לנגרמן בחשבון הטוויטר שלו התנצלות בפני דוד ממם-מישר, ובכך מילא את פסק-הדין שניתן נגדו לפני כחודש. בנוסף, כך לפי צילום מסך שהפיץ ממם-מישר, פיצה אותו לנגרמן ב-18 אלף שקלים, כפי שחויב בידי בית-המשפט.

ממם-מישר תבע את לנגרמן לאחר שהלה פירסם כי ממם-מישר לא שירת בשב"כ וכי השתולל בחודש מאי 2022 בהפגנה מחוץ לביתה של ד"ר אלרעי-פרייס, ראש שירותי בריאות הציבור. בית-המשפט פסק כי על לנגרמן להתנצל ולפצות את ממם-מישר.

לאחר שדווח באתר "העין השביעית" על פסק-הדין נגדו, טען לנגרמן כי הדיווח "שקרי". כאמור, הלילה פרסם את ההתנצלות לפי הנוסח שבדיווח והעביר את הסכום המדויק שעליו דווח.

מעניין לציין כי בעוד בעבר חשבון הטוויטר של לנגרמן היה ציבורי, בסמוך לפרסום ההתנצלות באישון ליל הפך מצב החשבון לפרטי, כך שהיה חשוף רק לעוקביו ולא ניתן היה להדהד את הפרסום ולהפיצו בקלות. בזמן כתיבת שורות אלו שונה מצב החשבון שוב, כך שבעלי חשבונות טוויטר אחרים יכולים לפרסם מחדש ציוצים שהתפרסמו בו, אולם הפרסום עצמו עודנו נעול לתגובות.

להתנצלות שלו צירף לנגרמן סרטון ממצלמת אבטחה שעליו מוטבע התאריך 29.4.22. יצוין כי האירוע בגינו הוגשה התביעה, שבגינה חויב לנגרמן לפצות את ממם-מישר ולהתנצל בפניו, היה ב--7.5.22.

3324-09-22