"ברקע פינויו למיון: הדו"ח ה'שנתי' האחרון על מצבו הבריאותי של נתניהו - מ-2016", נכתב בכותרת ידיעה שהתפרסמה אתמול (15.7) באתר ynet. "לאחר הפינוי של רה"מ למיון, הוא הרגיע: 'מרגיש מאוד טוב'. עם זאת, הפעם האחרונה שבה התפרסם מידע רשמי על בריאות נתניהו הייתה ב-2016, ומאז לשכתו מתחמקת מהעניין. זאת בניגוד להתנהלות בנט ולפיד כראשי ממשלה, ולמרות נוהל של לשכת רה"מ שקובע שדוח בריאותי צריך להתפרסם כל שנה", נכתב בכותרת המשנה.

אולם מי שינסה לגלוש לדיווח באתר, יקבל הודעת שגיאה: "אופס, הדף שחיפשת אינו קיים במערכת". איתמר אייכנר, הכתב המדיני הוותיק של "ידיעות אחרונות" שחתום על הידיעה, לא הגיב לפניית "העין השביעית". עורך האתר גידו רן הפנה לדובר, שהסכים למסור רק כי "נפלה טעות שתוקנה מיד". לשאלת המשך, מדוע הכתבה נמחקה כליל, לא קיבלנו תגובה.

עובדת ההתחמקות של נתניהו מהגשת דו"חות בריאות, בהתאם לנוהל ולנוהג, כבר פורסמה באתר "המקום הכי חם בגיהנום" באפריל האחרון. "מה באמת מצב בריאותו של ראש הממשלה? האם הוא סובל ממחלות רקע מסוימות? האם הוא נוטל תרופות קבועות? אין לדעת. מאז 2016 לא פורסם באתר משרד ראש הממשלה עדכון שנתי על מצבו, כפי שהיה נהוג לעשות מדי שנה", נכתב בידיעה של גלית הראלי.

"ב-2020, כשפנינו לראשונה ללשכת ראש הממשלה בשאלה מדוע לא פורסמו הדוחות הרפואיים על מצבו של נתניהו, השיבה הלשכה שבקרוב יצא עדכון שנתי, כנהוג לקראת סוף השנה", כתבה עוד הראלי, "אלא שמאז חלפו כשנתיים וחצי והדוחות כאמור לא נחשפו לציבור".

אתר ynet הוא חלק מקבוצת "ידיעות אחרונות", בשליטתו של ארנון (נוני) מוזס, המשמש גם כמו"ל ועורך אחראי של "ידיעות אחרונות". מוזס הוא נאשם מס' 4 במשפט נתניהו והמו"לים. הוא נאשם בכך שכרת עסקת שוחד עם נתניהו, במסגרתה נתניהו יעביר חוק שיגביל את "ישראל היום", המתחרה ב"ידיעות אחרונות", ואילו מוזס ירתום את קבוצת התקשורת שבשליטתו לטובת האינטרסים של נתניהו.

הידיעה על כך שנתניהו לא מגיש דו"חות רפואיים, שנמחקה מאתר ynet (צילום מסך)

הידיעה על כך שנתניהו לא מגיש דו"חות רפואיים, שנמחקה מאתר ynet (צילום מסך)