במהדורה המרכזית של חדשות 13 הציגו הערב סקר מנדטים עדכני. כמקובל, תוצאות הסקר הוצגו לפי מפלגות, מהגדולה לקטנה. אלא שבסדר הזה היה חריג אחד: הרשימה-המשותפת.

הרשימה עבורה מצביעים מרבית אזרחי ישראל הערבים השיגה לפי הסקר 13 מנדטים, אך כשמגיש המהדורה המרכזית אודי סגל הציג את הנתונים נדחקה הרשימה-המשותפת אחורנית והופיעה רק אחרי כחול-לבן, אף שזו השיגה בסקר 11 מנדטים בלבד.

כך יכלו צופי חדשות 13 להתרשם ממסך אחד שהציג את הליכוד, ימינה, יש-עתיד וכחול-לבן, וממסך נוסף שבו הוצמדה הרשימה-המשותפת לש"ס ואגודת-ישראל. את מהדורת חדשות 13 ערך הערב ניר נוימן, העורך הראשי של חדשות 13 הוא ישראל טויטו.

סקר חדשות 13, 7.9.2020

זו אינה הפעם הראשונה שהרשימה-המשותפת, על המפלגות המרכיבות אותה, מופלית לרעה בידי כלי התקשורת בישראל.

לקראת בחירות 2015 נמנע "ישראל היום" לאורך שבועות ארוכים מלכלול את פני יו"ר הרשימה איימן עודה ברצועת דיוקנאות ראשי המפלגות המתמודדות לכנסת; בעיתון "ישראל פוסט" הציגו באותם הימים תצלום משותף של כל ראשי המפלגות, למעט עודה; יום לאחר בחירות 2015 הקדישה מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2 (היום חדשות 12) שלל כתבות לאירועי הבחירות בשלל מפלגות, כולל כתבה על מפלגתו של אלי ישי, שלא עברה את אחוז החסימה, ועל מפלגות שזכו למספר קטן של מנדטים כמו מרצ או ש"ס. בחברת החדשות לא מצאו לנכון להקדיש כתבה לרשימה המשותפת, שהפכה למפלגה השלישית בגודלה בכנסת.

לקראת בחירות 2019 התפרקה הרשימה-המשותפת, מה שרק בלבל יותר את התקשורת המרכזית. כשב"ישראל היום" ביקשו לבחון כיצד מתכוננות המפלגות השונות לבחירות, התעלמו שם מהנעשה בחד"ש-תע"ל ורע"מ-בל"ד. ב"מקור ראשון" פרסמו באותם הימים סקר מנדטים שבו התעלמו מהאיחוד בין רע"מ עם בל"ד, ודחקו את עמודת המנדטים של חד"ש-תע"ל אל קצה הסקאלה. ב"ידיעות אחרונות" פרסמו סקר מנדטים שכלל שתי רשימות ערביות שכלל לא רצו לבחירות: איחוד של חד"ש, בל"ד ורע"מ; ותע"ל בנפרד.

במהדורה המרכזית של חדשות 12 פרסמו סקר מנדטים שלפיו ח"כ אחמד טיבי עומד בראש חד"ש-תע"ל במקום ח"כ איימן עודה. את עודה, משום מה, מיקמו בראש רע"מ-בל"ד, אף שהוא יו"ר חד"ש. ב"ישראל היום" דיווחו על תע"ל-חד"ש במקום חד"ש-תע"ל, ובמקום רע"מ-בל"ד דיווחו על בל"ד כאילו היא רצה בנפרד. ב"ידיעות אחרונות" הגדירו את ח"כ עודה כיו"ר הרשימה המשותפת (פעמיים!), אף שזו פורקה זמן רב לפני כן.