בחדשות 12 השיקו השבוע מבזקי חדשות יומיים בשפה הערבית המשודרים באתר החברה N12. המבזקים יספקו מידע עדכני לציבור דובר הערבית, אחרי שמהדורת החדשות השבועית של החברה הועברה למשבצת שידור נידחת.

לפני שבועות אחדים, עם פרוץ מגפת הקורונה ושינוי לוח השידורים, הוחלט בחדשות 12 להעביר את מהדורת החדשות בשפה הערבית ממשבצת השידור הקבועה שלה בימי שישי בצהריים, שם שודרה במשך שנים ארוכות. דווקא בתקופה שבה הציבור כולו זקוק למידע אמין על המגפה החלה מהדורת "אל-אוסבוע" ("השבוע"), בהגשת פוראת נסאר, להיות משודרת בשעה 7:40 בבוקר בימי שבת, שעה שבה מרבית הציבור, יהודים וערבים כאחד, ישנים.

בתגובה לדיווח באתר "העין השביעית" על המעבר לשעת בוקר מוקדמת מסרו בחדשות 12 כי בכוונתם להעלות באתר N12 "מהדורה ייעודית יומית", והשבוע היא הושקה רשמית. "בימים שבהם ההתמודדות עם איום הקורונה היא מנת חלקם של כל ישראלי בלא הבחנה בין דתו ומוצאו, זיהו בחדשות 12 צורך גובר בקרב צופיה הערבים ישראלים לקבל מידע אמין ומדויק בשפתם בתדירות גבוהה", מסר דובר חדשות 12 אלון שני בהודעה שהעביר על השקת המבזק.

המבזק הראשון שודר ביום שני (4.5) ונפתח בדברי ברכה של נסאר לרגל השידור הראשון אי פעם של מבזק חדשות בשפה הערבית מטעם חברת חדשות 12. בהמשך שודרו דיווחים על הנעשה בחברה הערבית, מהסוג שלא מגיע לשידורי חברת החדשות בשפה העברית, כמו דיווחים על הנעשה בבתי הספר הערביים בחיפה והשביתה עליה הכריז ועד הרשויות הערביות. במבזק השני, ששודר אתמול, כבר נכלל סינק מפי מנהל מרכז מוסאוא ג'עפר פרח, שהוקלט במיוחד.

להודעת הדוברות על השקת המבזק צורף ציטוט מפי מנכ"ל חדשות 12 אבי וייס, שאמר: "אני שמח על השקת המבזקים היומיים הייעודיים בערבית ומשוכנע שהם יתרמו להגדלת הנגישות שלנו ושל תכנינו לציבור דובר הערבית".