ראש הממשלה בנימין נתניהו מכחיש כל קשר לידיעה שהופיעה היום (23.1) בעיתון "אל-ג'רידה", ובה איום איראני ישיר על המשך כהונתו כראש ממשלה. מוקדם יותר היום פרסם נתניהו בחשבונות הפייסבוק והטוויטר שלו תגובה נחרצת לדיווח שלפיו הגנרל האיראני קאסם סולימאני איים לשגר טיל לעומק ישראל ולהפיל את נתניהו מהשלטון.

"במקום להתערב בבחירות, מוטב שסולימאני יבדוק את מצבם של הבסיסים האיראניים שהוא מנסה להקים בסוריה", כתב נתניהו בפייסבוק ובטוויטר. "כל עוד אני ראש ממשלה, לא נפסיק להיאבק נגדם".

לפוסט בפייסבוק צירף נתניהו צילום של הכותרת "מפקד כוח אל-קודס מאיים: 'טיל לעומק ישראל יפיל את נתניהו'" כפי שהופיעה באתר mako. אולם הדיווח המקורי על דברי סולימאני אינו של mako, אלא של העיתון הכווייתי "אל-ג'רידה", שבעבר נקשר ישירות לראש הממשלה כשנטען כי נתניהו משתמש בו כבמה לפרסום הדלפות המשרתות אותו.

בשנת 2012, בראיון שהעניק ראש המוסד לשעבר מאיר דגן לנחום ברנע ב"ידיעות אחרונות", טען דגן כי נתן אשל, מקורבו של נתניהו וראש לשכתו לשעבר, סיפק ידיעות ל"אל ג'רידה" באמצעות איש התקשורת יוני בן-מנחם, וזאת במסגרת המלחמות הפנימיות בלשכת ראש הממשלה. אשל הכחיש בזמנו את הטענה, ואילו בן-מנחם מסר כי "אינו עובד עבור שום כלי תקשורת ערבי ואינו אחראי לספינים".

האם גם הכותרת שהופיעה היום ב"אל-ג'רידה", עם הציטוט המאיים של סולימאני, אינה אלא פרי הדלפה שמקורה בלשכת ראש הממשלה? לפחות חלק מהעיתונאים בישראל פירשו זאת כך. שמרית מאיר, מייסדת אתר "אל מסדר", הזכירה לעוקביה בטוויטר כי "הציטוט הלא אמין במיוחד של סלימאני ('המכות שלנו בתוך ישראל יביאו לנפילת נתניהו') לקוח מהעיתון הלא אמין במיוחד אל ג'רידה, שידוע כשופר ישראלי". מאיר הוסיפה רמז: "קחו את זה מכאן, זה לא מסובך".

נתניהו, מצדו, מכחיש מכל וכל. דוברו יונתן אוריך מסר כך: "אין לראש הממשלה נתניהו שום קשר ישיר או עקיף לידיעה". ממשרד ראש הממשלה נמסר: "טענה שקרית והזויה".