שדרן הרדיו בועז כהן טוען כי התפטרותו מתחנת 88FM באה בעקבות התערבות של אנשי תאגיד השידור בהחלטותיו המקצועיות. בציוץ שפרסם ברשת החברתית טוויטר במהלך סוף השבוע כתב כהן: "ערכתי והגשתי מוזיקה בקול-ישראל במשך 16 שנה ללא כל התערבות בתוכניות שלי. בתאגיד לא מוכנים לאפשר לי להמשיך ולערוך באופן עצמאי ולכן התפטרתי".

מאז החליף תאגיד השידור הישראלי את רשות השידור הישנה התעוררה מחאה של קבוצת מאזיני תחנת 88FM נגד השינויים שחלו בה. לטענת המאזינים, המעבר מרשות השידור לתאגיד הביא עמו תמורה משמעותית באופיה של התחנה, שבמרכזה ויתור על מאפייניה הייחודיים ופנייה למכנה משותף רחב יותר מאשר בעבר. המוחים הצביעו על כך שאלדד קובלנץ, מנכ"ל תאגיד השידור, מפורסם כמייסד "שיטת הפלייליסט" של גלגל"צ, שספגה ביקורת לאורך השנים כגורם שרידד ודירדר את המוזיקה הישראלית.

ואכן, עם המעבר של תחנת הרדיו מרשות השידור לתאגיד השידור הוחלפה שיטת העבודה כך שעריכת התוכניות הופקעה מידיהם של השדרים, המזוהים כל אחד עם טעמו האישי, ועברה לידיו של צוות עורכים בניהולו של אביעד רוזנבוים, לשעבר סגן מנהל גלגל"צ.

השדרן בועז כהן, מגיש התוכנית "רוקר טוב" ואחד מסמליה של התחנה הישנה, שרד את המעבר לתאגיד, בניגוד לשדרנים וותיקים אחרים, אף שתוכניתו נאלצה לעזוב את משבצת השידור המרכזית שלה. "היי בועז, ברוך הבא ל'כאן', הרבה מאוד אנשים כתבו שהם 'נרגעו' לאחר שסיפרנו על הצטרפותך אלינו", נכתב בראיון שנערך עם כהן באתר התאגיד בתקופת ההקמה (באופן אירוני, הראיון הסתיים כך: "לא נסיים בלי ההמלצות שלך, תן לנו את 10 הגדולים של 10 הגדולים והגדולות ביותר").

גם בדיון הציבורי שהתעורר סביב זהותה של התחנה, הישארותו של כהן צוינה על-ידי תומכי התאגיד כעדות לכך שהטענות נגד השינויים הן מוגזמות. אלא שלפני ימים אחדים התפטר כהן ללא הסבר, במהלך שהזריק אנרגיה חדשה למאבק המאזינים.

כעת ניתן גם ההסבר: כהן הודיע לציבור על התפטרותו בחשבון הטוויטר שלו, ובמענה לשאלה שהופנתה אליו שם הסביר כי היה חייב להתפטר בשל התערבות ההנהלה בשיקוליו המקצועיים והפקעת עריכת התוכנית שלו עצמו. "בסופו של יום, לימד אותי אבא שלי, כל מה שנותר לך זו היושרה שלך וכבודך העצמי", סיכם כהן בציוץ נוסף.

מתאגיד השידור נמסר: "אנו מודים לבועז כהן על עבודתו ותרומתו לכאן 88, מאחלים לו הצלחה רבה בהמשך הדרך ומקווים כי דרכנו יצטלבו בעתיד. כאן 88 תמשיך בקו של מוזיקה איכותית ואלטרנטיבית במנעד רחב של תקופות וז'אנרים ואנו מבינים כי שינויים כאלה ואחרים מובילים למגוון תגובות. בכל גוף תקשורת קיימת עריכה. מדובר בשיטת עבודה מקצועית ומקובלת ולא בהתערבות".