אתר ערוץ 7 הסיר ידיעה שבה טען סמנכ"ל התוכן של ערוץ 20 כי נגד הערוץ מתנהל "קמפיין מתוזמר". שלשום פורסם בדף הפייסבוק של ערוץ 20, ערוץ המורשת המשודר בכבלים ובלוויין, טקסט שיצא נגד נשיא המדינה רובי ריבלין. הערוץ תקף את ריבלין בשל השתתפותו בכנס שאירגן עיתון "הארץ" בארה"ב, כנס שבו השתתפו גם נציגי שוברים-שתיקה. בערוץ הגדירו את החלטת ריבלין לקחת חלק בכנס "חצייה של קו אדום וביזיון למוסד הנשיאות".

בעקבות הביקורת נוצר בעמוד הפייסבוק של הערוץ שובל של תגובות, כמה מהן מסיתות. במקביל עורר הטקסט של ערוץ 20 ביקורת מצד גורמי אופוזיציה.

באתר ערוץ 7, שלו שיתוף פעולה קבוע עם ערוץ 20, פורסמה ידיעה מאת יוני קמפינסקי ובה תגובת הערוץ לביקורת נגדו. תחת הכותרת "ערוץ 20 מגיב: 'קמפיין מתוזמר נגדנו'", הביא קמפינסקי את דברי סמנכ"ל התוכן של הערוץ, משה כ"ץ.

ידיעה שהוסרה מאתר ערוץ 7

ידיעה שהוסרה מאתר ערוץ 7

כ"ץ הבהיר כי הערוץ הסיר וימשיך להסיר מעמוד הפייסבוק שלו תגובות מסיתות. עוד טען כי כלי תקשורת שסיקרו את הפרשה פעלו ממניעים זרים.

"יש כאן קמפיין מתוזמר", צוטט כ"ץ באתר ערוץ 7, "של שלושה גופי תקשורת נגד גוף אחר שנמצא בימים אלה תחת דיון רגולטורי לאישור אפשרי לשדר חדשות ולהיכנס למגרש שלהם ולגנוב קהל רב שמאס בתזמורת הרגילה ומחפש משהו אחר. דווקא היום, כשיש הזדמנות להכניס כדור לשני ציפורים במכה אחת – ראש הממשלה בשבתו כשר התקשורת, יריבו של ריבלין, וערוץ שמחכה לרישיון – מצאו הערוצים האחרים מקום וזמן בליין-אפ לעסוק בפוסט כזה".

מי שיגלוש לכתובת הידיעה כעת יגלה כי הוסרה.

מערוץ 7 נמסר: "אין תגובה". גם משה כ"ץ לא הגיב.

* * *

ראיון: משה כ"ץ, מנהל התוכניות של ערוץ 20, מדבר עם "קול העין" על קהל היעד, העימותים עם הרגולטור והתוכניות לעתיד • "עושים צעדים אופרטיביים לקראת הקמת מערכת חדשות"