התוכנית ה-30 של "קול העין", תוכנית הרדיו המשותפת לרדיו קול-הקמפוס ו"העין השביעית", נפתחת בשיחה עם שלומי דסקל, חוקר תקשורת ומדיה בחברה הערבית בישראל. מגישי התוכנית, נמרוד הלברטל ואורן פרסיקו, משוחחים עם דסקל, שפרסם לאחרונה מחקר על תחנת הרדיו א-שמס. דסקל מתאר את היחסים המורכבים שבין תחנת הרדיו האזורית היחידה בשפה הערבית לבין הרגולטור הממונה עליה.

בהמשך התוכנית מתאר אורי בלאו כיצד ערך את התחקיר בו נחשף כי עשרות מיליוני דולרים מוזרמים מעמותות ומלכ"רים אמריקאים להתנחלויות בישראל. בלאו מרחיב בראיון עמו על המימון המיוחד שקיבל לצורך הכנת התחקיר ממרכז פוליצר לסיקור מוקדי משבר.

איל ההימורים האמריקאי שלדון אדלסון רכש לאחרונה את העיתון הגדול והחשוב בלאס-וגאס, ה"לאס-וגאס ריביו ג'ורנל". אבנר הופשטיין, שערך בעבר תחקיר טלוויזיוני על אדלסון ועסקיו ברחבי העולם, מנסה למצוא היגיון במהלך ולבר את הסיבות בעטיין ירצה איל-הימורים לרכוש כלי תקשורת.

בסיום התוכנית מתאר עו"ד אלעד מן, היועץ המשפטי של עמותת הצלחה ויו"ר עמותת "העין השביעית", את החשיבות של החלטת בית-המשפט העליון לאשר את הבקשה לתביעה הייצוגית שהגישה עמותת קולך נגד תחנת הרדיו החרדית קול-ברמה בשל הדרת נשים.

"קול העין" היא תוכנית משותפת ל"העין השביעית" ולקול-הקמפוס (106FM), רדיו הסטודנטים של בית-הספר לתקשורת של המסלול האקדמי, המכללה למינהל. את התוכנית מפיקה רתם שרעבי, סטודנטית בבית-הספר לתקשורת של המסלול האקדמי, המכללה למינהל. התוכנית משודרת בקול-הקמפוס 106FM מדי שבוע בימי חמישי בשעה 12:00, וזמינה להאזנה באתר התחנה ובאתר "העין השביעית".