אלימות באה בצורות רבות ושונות. הצורה המוכרת ביותר היא האלימות הפיזית, אך יש צורות אחרות. אחת מהן הודגמה על-ידי גל אוחובסקי, אולי הבריון הגדול ביותר בקהילה ההומו-לסבית בישראל. אוחובסקי שואב את כוחו מכך שחרף העובדה שהוא כותב בצורה אלימה, כותבים אחרים מהססים להתייצב מולו. אוחובסקי הרי כותב בשמם של אינטרסים ליברליים ונאורים, ומי שיתייצב מולו עלול להיתפס כהומופוב וחשוך, שלא לדבר על כך שהבריונות המילולית של אוחובסקי תופנה כעת כלפיו.

שלשום פירסם אוחובסקי באתר "מאקו" טקסט אלים הקורא ליו"ר מפלגת העבודה, בוז'י הרצוג, להוציא בכוח מהארון חבר-כנסת מהמפלגה, שלטענתו של אוחובסקי הוא הומוסקסואל שמעדיף להישאר בארון:

זה נחמד שמרב מיכאלי וסתיו שפיר נלחמות בעד הקהילה בכנסת ומעלות כל מיני הצעות. ונחמד שיש לך תא גאה אקטיביסטי. אבל כל זה מגוחך כשיש לך במפלגה פיל בגודל מגדלי עזריאלי. חבר/ת-כנסת בארון, זה ביזיון. זו בושה. זה מגוחך. כמו שאני רואה את הדברים, בכנסת ישראל אין כיום מקום ללהט"בים בארון [...] אין לי בעיה עם אנשים בארון. שיישארו בארון, אם בא להם. אבל שלא יהיו חברי-כנסת. בעידן הזה כבר אי-אפשר לאחוז את המקל הזה משתי קצוות. רוצה להישאר בארון? אין בעיה, תישאר בבית. רוצה להיות חבר-כנסת? אז אין ארון".

אחרי שקבע את הסולם המוסרי שעל-פיו יש לשפוט חברי-כנסת בישראל, הטיל אוחובסקי על יו"ר מפלגת העבודה משימה: "בוז'י, אם אתה רואה את עצמך כראש הממשלה הבא של ישראל, אתה צריך להיות מסוגל גם להתמודד עם הפיל, ולהציע אחת משתי אופציות: יציאה מהארון או יציאה מהכנסת".

את הטקסט האלים שלו מסיים אוחובסקי עם דובדבן של התחסדות: "אני מבקש מכל המגיבים לכתבה לכבד את בקשתו של חבר/ת-הכנסת ולא לקרוא לו/לה בשם. תודה". כן, כי רק לאוחובסקי מותר. אחרי הכל, שמו כבר נקשר בהוצאתם מהארון של מפורסמים כאלה ואחרים. אבל מי, בעצם, מינה את גל אוחובסקי לנציג ציבור? האם כשאוחובסקי כותב על ה"קהילה שלנו" הוא לא מתכוון, בעצם, שזו הקהילה שלו?

אם הקהילה היתה שייכת לגל אוחובסקי, והיא לא, אולי היה יודע שיש דברים שחשובים לאנשים מ"הקהילה שלנו" אפילו יותר מהשייכות של אנשים אחרים לאותה קהילה. אני אמנם לא שייך ל"קהילה שלנו", אבל אותי, למשל, מעניין יותר אם חבר-כנסת פועל למעני, אם הוא אינו מושחת. מעניין אותי איך הוא מצביע בהצבעות חשובות, אם הוא מקדם חוקים, אם הוא משמיע קול מקורי, אם הוא מייצג נאמנה את הציבור שבחר בו, אם הוא נלחם על עמדותיו, אם הוא מקדם שקיפות שלטונית.

כל השאלות האלו, ועשרות אחרות, מעניינות אותי יותר מאשר הנטייה המינית שלו או הג'נדר שלו. אבל את אוחובסקי זה הנושא היחיד המעניין, ובגלל זה יו"ר מפלגה צריך לזרוק חבר-כנסת מהרשימה.

הטור של גל אוחובסקי ב"מאקו", 11.12.14

הטור ב"מאקו"

אדם הוא לא רק תבנית נוף נטיותיו. אם התעללו בי מינית כשהייתי ילד, האם זה אומר שאני חייב לקדם את הנושאים האלו גם אם אני חושב שיותר חשוב לקדם את המו"מ עם הפלסטינים? אם אני נכה צה"ל, זה אומר שאני חייב לקדם את הטיפול בנכי צה"ל לפני טיפול באמהות חד-הוריות? אם אני גבוה, אם אני נמוך, שמן, רזה, מזרחי, אשכנזי, דיסלקט, גרוש, בעל הפרעת קשב וריכוז, אלמן, חולה סרטן, רווק, עני, עשיר, נולדתי עם כתם לידה, נוטה לגהק אחרי שאני שותה קוקה-קולה, אם אני גיי, האם זה אומר שאני צריך לדחוף אינטרסים שמתכתבים עם הנטייה הספציפית שלי, אחרת אני פושע נגד "הקהילה שלנו"?

איזה מין לוחם למען הומואים ולסביות אתה שמצמצם את כל קיומם, הווייתם, מחשבותיהם ופועלם לשאלה אם הם בארון או לא בארון? כמה קטן יכול להיות בנאדם כדי לרדד אדם אחר באופן הזה?

נראה שאוחובסקי סבור שהנטייה המינית של הומואים היא פוליטית בהגדרה, ומשום כך הומואים שייכים לקבוצה מיוחדת שניטלה מחבריה הזכות למרחב פרטי ולבחירה אישית. אם מישהו מחברי הקבוצה מעוניין בכל זאת בזכות ששמורה לכל שאר בני-האדם, סמכו על אוחובסקי שהוא ימנע אותה מהם; הוא יפרסם טקסט שבו הוא יקרא להוציא את הבוגד מהארון, לא לפני שהוא יבקש מהקוראים "לכבד את בקשתו של חבר-הכנסת ולא לקרוא לו בשמו. תודה".

הגיע הזמן להוציא את אוחובסקי מהארון: מדובר ברודף הומואים. הוא עוסק בציד מכשפות שמטרתו לפגוע בהם רק בשל החלטתם לשמור את נטייתם לעצמם או לקרובים להם. נראה שאוחובסקי בטוח שמישהו מינה אותו להיות שומר הסף של הקהילה, ולכן יש לקוות שהקהילה, שחורטת על דגלה את השונות, שמכירה מקרוב את המורכבות והעדינות הקשורות בנטייה מינית, תקיא אותו מתוכה.