19.12.2022 פנורמה של צריכת תקשורת סקר לפ"מ: קבוצת התקשורת של באסם ג'אבר שומרת על הדומיננטיות שלה בין כלי התקשורת הישראלים בקרב החברה הערבית, אבל נחלשת בזירה המרכזית: האינטרנט • ynet, אתר "א-שאמס" ו"וואזקאם" מזנבים ב"פאנט" • "א-שאמס" שולט ברדיו ו"הלא TV" ראש בראש עם כאן 11 וקשת 12 אורן פרסיקו
12.07.2021 בטלוויזיה, באינטרנט, בעיתונות המודפסת איש העסקים בסאם ג'אבר שולט כמעט ללא עוררין בשוק התקשורת בשפה הערבית בישראל, כך עולה מסקר לשכת הפרסום הממשלתית אורן פרסיקו
03.02.2021 ענייני פנים כיצד הגיעה ח"כית אלמונית מהליכוד לראיון ראשון מסוגו בעברית בערוץ לאומי-פלסטיני בערבית? שלומי דסקל
17.09.2018 הרגלי צריכת המדיה של החברה הערבית בישראל נחשפים לשכת הפרסום הממשלתית בדקה: ירידה בחשיפה במגזר הערבי לכלי תקשורת ישראלים בעברית ובערבית • אתרי החדשות המובילים בחשיפה: "פאנט" (50%), ואחריו ynet עם 23% ו"בוקרא" עם 17% • פייסבוק מעל כולם עם 60% • "פאנט" מוביל גם באפליקציות, אחריו – Wazcam, אפליקציית חדשות מתפרצות ודיווחי תנועה • עיתונות דפוס: "ידיעות אחרונות" במקום הראשון (22%), ואחריו "פנורמה" (19%) ו"כל אל-ערב" (16%) • ברדיו מובילה א-שמס (19%) על הרדיו בערבית של תאגיד השידור (17%) אורן פרסיקו