15.03.2009 באינטרנט המציאות היא לא ריאליטי מנהלי הקמפיין האינטרנטי של הליכוד, קדימה ומרצ התכנסו כדי לסכם ולהסיק מסקנות. הסיכום: השבחים העצמיים לא הצליחו להסתיר את ההישגים הדלים. המסקנה: ברשת הרבה יותר קשה ליצור מניפולציות ריקות ולפברק תמיכה המונית יובל דרור
30.01.2009 יורים ובוכים מנהל הקמפיין האינטרנטי של מרצ התגאה בעבר ביישום אסטרטגיה של שקרים ובדיות. האסטרטגיה הנוכחית של הקמפיין: מפריחים פרובוקציות ומקווים לסיקור. מנהל ההסברה נסים דואק: "מבלי להתייחס למשהו נקודתי, אני לא מכחיש שעושים שימוש בכל מיני טריקים כאלה" עידו קינן
27.10.2008 עדיין טווים את הקורים הם מודעים לחשיבות הרשת ככלי פוליטי, אולם מזניחים את קידום האתרים שהקימו ולא משכילים להשתמש בהם ככלי להנעת פעילים וגיוס תרומות. סקירה של הפעילות המקוונת של שרי קדימה לפני הבחירות המקדימות אזי לב-און