10.05.2018 הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם לא צריך מחקרים כדי להבין שמעט מאוד אנשים מצליחים לזהות פרסום סמוי. זו הרי בדיוק הסיבה שמפרסמים מעוניינים לקנות סוג כזה של פרסום אורן פרסיקו
27.07.2016 הסחות דעת ושקרים אחרים כיצד עובדת מכונת התקשורת של תעשיית המזון • שוקי טאוסיג כתב "העין השביעית"
09.04.2014 עקר את הגדר חשיפת ההסכמים של חברות החדשות עם קק"ל מלמדת על הנזק העצום שמחוללת תופעת "התוכן השיווקי" בנוף התקשורת בישראל ענת באלינט
08.04.2014 מפלצת על הגבעה אולמרט ממשיך להסתבך | 900 אלף ישראלים מעידים שהם רעבים | שיתוף הפעולה בין "ידיעות אחרונות" לחברת מזון גדולה מגיע לשיא איתמר ב"ז
08.07.2012 חשדנות גלויה הפרסום הסמוי, קובעת ענת באלינט במחקר המתפרסם כעת, לא רק גונב דעת ומחבל בהחלטות צרכניות, הוא גם פוגע במגוון התכנים על המסך ומוביל לאובדן האמון בתקשורת אורן פרסיקו
08.07.2012 מתוך "בתוך הקופסה", מאת ענת באלינט "המיתוג הסמוי מנוגד לחוק, ולמרות זאת נקטו גופי הפיקוח – הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו והמועצה לשידורי כבלים ושידורי לוויין – מדיניות נרפית ולא עקבית בעניין זה" ענת באלינט
06.07.2012 בצבא מתים "ידיעות אחרונות" ו"מעריב" מקדמים את ההפגנה למען גיוס לכל | במוסף "הארץ" שש פטמות | "ישראל היום" מדווח על הצלחה אדירה אורן פרסיקו
01.04.2010 אותיות גוססות ב"ידיעות אחרונות" עוקפים צו איסור פרסום | ב"הארץ" מצננים את ההתלהבות מהסנקציות על איראן | וב"ישראל היום" נלחמים לצד צה"ל על תודעת הקורא אורן פרסיקו