01.09.2007 אם אין בּאבּקה שוקולד, תנו בּאבּקה קינמון פרדוקסלית, דווקא כחינמון יש ל"ישראל היום" זכות קיום. ברוח העולם החדש, את החדשות שמציע "ידיעות" אפשר להציע בחינם דרך חלון המכונית. אם כך, ואם "ישראל היום" יצליח לשרוד, הוא אולי ייזכר כמי שביסס את שוק עיתוני החינם חנוך מרמרי
01.09.2007 אין ארוחות חינם צרכן התקשורת משלם בעקיפין, ועוד פעמיים: פעם אחת, כשהוא רוכש מוצר צריכה שבמחירו מגולמות הוצאות הפרסום במדיה. פעם שנייה, כשהוא מסכים לוותר על כיבוד האינטרסים שלו ולשמש יעד למסרים פרסומיים, ואולי גם פוליטיים דן כספי
01.06.2007 יד אחת על הדופק, יד אחת בכיס מלבד שיטת ההפצה החדשה, נראה כי עיתוני החינם מביאים עמם גם זן חדש של עבודה עיתונאית. העיתון "ישראלי" כמשל איתמר ב"ז
01.03.2005 עידן החינמון הדגם העסקי של עיתון המחולק ללא תשלום מתפשט בכל העולם, וגם מו"לים ותיקים, כמו ה"ניו-יורק טיימס", נכנסים למשחק. האם זה גלגל ההצלה האחרון של העיתונות המודפסת? רפי מן
01.07.2004 שעטנז תל-אביבי ברחובותיה של תל–אביב מתרחש לאחרונה דבר מוזר. מחלקים שם חינם מגזינים צבעוניים בעלי שער מהודר מאיה אלמוזנינו