נולדה ב-27 ביולי 1938, ברעננה. למדה הוראה בסמינר הקיבוצים אורנים וספרות כללית ופילוסופיה באוניברסיטת תל-אביב.

מ-1984 עבדה בעיתון "יחד", תחילה ככתבת בנושאי ספרות ולאחר מכן, בגלגוליו של העיתון כ"קיבוץ" ו"הקיבוץ", ככתבת לנושאים כלליים, כעורכת העיתון ושוב ככתבת. כותבת גם בעיתון "על הצפון".

במסגרת עבודתה העיתונאית עסקה בנושאים של תקיפה, התעללות מינית ומעילות בקיבוצים; כתבה כתבות היסטוריות וכתבות בנושאי חינוך; ביקורות ספרים וראיונות עם סופרים ומשוררים; על השינויים בקיבוצים ועל האופן שבו הם פוגעים בחבר היחיד; על מערכות היחסים בין הקיבוצים ליישובים הערביים השכנים (ברעם–בירעם) ועוד.

בין השאר כתבה על המעילה הגדולה ביותר שהתרחשה בתנועה הקיבוצית (בשפיים), עקבה אחר המשפט ארוך השנים שהתנהל בפרשה זו ופירסמה ראיון בלעדי עם פרופ' יורם קרול, אחד הנאשמים; וריאיינה את יריב בן-אהרון על מערכת היחסים המסובכת והקשה שלו עם אביו, יצחק בן-אהרון, כתבה שזכתה לתהודה רבה בתנועה הקיבוצית ומחוצה לה.

כעורכת היתה מעורבת בפרסום ראיון עם המועמד לראשות הממשלה אריאל שרון, שבעקבותיו דרש מזכיר התנועה הקיבוצית להשעות את כתבי העיתון מעבודתם עד לאחר הבחירות. במקרה אחר הטיל בית-המשפט צו איסור פרסום על כתבה שביקשה לפרסם ושעסקה במערכת היחסים בין הקיבוץ (במקרה הזה קיבוץ דפנה) המשתנה ובין הקשישים בו. הכתבה הותרה לפרסום לאחר שבוע, והשופט יהודה זפט נזף בעורכי-הדין בטענה שהנושא חשוב וראוי שיבוא לידיעת הציבור.

לצד עבודתה העיתונאית ניהלה קהילה ומילאה תפקידים חברתיים אחרים בקיבוץ מלכיה, וביניהם הוראה וניהול בית-הספר היסודי בקיבוץ. היתה מורה בבית-הספר התיכון הר-וגיא ומדריכה במרכז ההדרכה אפעל.

חברה ותיקה בעמותת רעות-שכנים, שמטרתה הידוק יחסי השכנות בין התושבים בהרי הגליל הצפוני: הצ'רקסים בריחניה; הערבים (מוסלמים ונוצרים) בג'יש (גוש חלב) והקיבוצים באזור (מלכיה, יראון, ברעם). משמשת גם מבקרת העמותה בהתנדבות.

פירסמה שלושה ספרי שירה. שיריה התפרסמו גם בכתבי-העת "משא" ו"שדמות".

גרה בקיבוץ מלכיה.

פרסומים

"לי-רז", הוצאת עקד, 1997

"במדבר דברים", הוצאת כרמל, 2002

"עוברת אורח", הוצאת כרמל, 2006