יום לאחר המלצת המשטרה להעמיד לדין את ראש הממשלה בנימין נתניהו בחשד לקבלת שוחד, שערי שני העיתונים הנפוצים בישראל הם תמונת מראה לשעריהם מלפני עשור, אז המלצת המשטרה נגעה לאהוד אולמרט, שנחשד גם הוא בקבלת שוחד. בעוד העיתון שמתנגד למנהיג החשוד מסתפק בכותרת בת מלה אחת, "שוחד", העיתון שמגונן עליו מפרסם בהבלטה גם את הצד השני, ומעמעם את החשדות החמורים.

בספטמבר 2008, כשהמשטרה הודיעה על המלצתה להעמיד לדין את אולמרט באשמת שוחד, הודפסה הכותרת "שוחד" בגדול בשערי "ידיעות אחרונות" ו"ישראל היום". אלא שב"ידיעות אחרונות", שגונן באופן מתמשך על אולמרט והבליט את גרסאותיו, דאגו להדגיש בשער כי "גורם בכיר בפרקליטות מעריך" ש"אין ראיות". לקוראים הוצגה אמנם הודעת המשטרה – אך לא כאמת מוחלטת, אלא כגרסה שנויה במחלוקת לאירועים.

שערי "ידיעות אחרונות" ו"ישראל היום", 8.9.08

שערי "ידיעות אחרונות" ו"ישראל היום", 8.9.08

בשנים שחלפו מאז, אולמרט פרש מראשות הממשלה, הורשע בפלילים ונכנס לכלא. מחליפו, נתניהו, מתמודד בשנים האחרונות עם שורה של חקירות משטרתיות. בתחילת 2018, אחרי שהמשטרה המליצה לראשונה להעמידו לדין בגין שוחד בשל חלקו ב"תיק 1000" ו"תיק 2000", התהפכו היוצרות אצל העיתונים. "ידיעות אחרונות" הגיש לקוראיו את הכותרת "שוחד", בלי תוספות, ואילו ב"ישראל היום" הקפידו להצמיד לה גם את גרסתו של נתניהו ("אין כלום").

שערי "ידיעות אחרונות" ו"ישאל היום", 14.02.18

הבוקר (3.12), בעקבות המלצת המשטרה להעמיד לדין את נתניהו באשמת שוחד גם ב"תיק 4000", סיפקו העיתונים שידור חוזר: ב"ידיעות אחרונות" שלפו מתיקיית הגרפיקה את כותרת ה"שוחד" המהדהדת, ואילו ב"ישראל היום" הקפידו שוב להבהיר לקוראים שלא מדובר בסוף פסוק – אלא בגרסת המשטרה בלבד. "המשטרה: שוחד; רה"מ: עיתוי שקוף, המשחק מכור", הודיעה הכותרת הראשית.

שערי "ידיעות אחרונות" ו"ישאל היום", 3.12.18

שערי "ידיעות אחרונות" ו"ישראל היום", 3.12.18