החברה הבינלאומית המפעילה את "ערוץ האופנה" (FTV) תפצה במיליוני שקלים חברה ישראלית (נסחרת בבורסה האמריקאית) העוסקת בניהול והפצה לוויינית של תוכן, כך פסקה בשבוע שעבר השופטת תמר אברהמי מבית המשפט המחוזי בתל-אביב – יפו.

לפני כשנתיים הגישה חברת RRsat Global Communication Network Ltd תביעה בהיקף של למעלה מ-15.5 מיליון שקל נגד חברת FTV BVI Ltd ונגד בעליה ומנהלה אדם ליסובסקי (המוכר גם בשם מישל אדם).

החברה הישראלית טענה, באמצעות עורכי-הדין אבישי חלפון ומאיה יעקובי, כי חברת FTV הפרה הסכם שנחתם עימה לסיפוק שירותים, וכן הסכם פשרה שנחתם בעבר עמה, ולא שילמה לה את התשלומים המגיעים לה.

אדם ליסובסקי (צילום מסך)

אדם ליסובסקי (צילום מסך)

חברת FTV טענה, באמצעות עורכי-הדין כרמל נפתלי ורז נפתלי, כי עמדה בכל התחייבויותיה. עוד טענה חברת FTV, בין היתר, כי החברה הישראלית לא שידרה את הערוץ באיכות הנדרשת, ובכך הפרה את ההסכם ביניהם.

השופטת אברהמי קיבלה את התביעה נגד חברת FTV אך מצאה שאין לחייב את בעליה ומנהלה באופן אישי. השופטת חייבה את חברת FTV לשלם לחברה הישראלית קרוב ל-11 מיליון שקל, בתוספת הפרשי הצמדה וריבית ממועד הגשת התביעה. בנוסף חייבה השופטת אברהמי את חברת FTV בתוספת 60 אלף שקל עבור הוצאות ושכר טרחה.

13973-02-14