התוכנית ה-21 במספר של "קול העין", הפעם בהנחיית שוקי טאוסיג ונמרוד הלברטל, נפתחת בשיחה עם אבי שרף, עורך אתר "הארץ", על תופעה בולטת בסיקור התקשורתי של גל הטרור הנוכחי: השימוש שעושות מערכות כלי התקשורת בסרטונים מדממים מזירות פיגועים רצחניים. שרף קובע כי זהו שימוש ציני ומזיק, וכי האחראים להבלטה של חומרים כאלה מעוניינים להגדיל את שורת הרווח על גבם של קורבנות הטרור.

בהמשך מספקת חוקרת התקשורת ענת באלינט פרשנות לתחקיר של איתמר ב"ז ואורן פרסיקו שפורסם כאן באתר "העין השביעית" וחשף את היקף החדירה של פרסום סמוי ממשלתי וציבורי לטלוויזיה המסחרית, ובמיוחד לשידורי זכיינית ערוץ 2 קשת.

עם אופיר דור, כתב המדיה של "כלכליסט", שוחחו המנחים על פרשה שהוא מסקר בעקביות: הקשר בין בנימין נתניהו, המכהן גם כשר התקשורת, לבין חברת התקשורת הגדולה בישראל, בזק. משרד התקשורת היה בעיצומו של מאבק להחלתן של רפורמות שיפגעו בהכנסותיה של בזק אך ייטיבו עם מיליוני צרכניה.

עם כניסתו של נתניהו לתפקיד שר התקשורת איבד המשרד מנחישותו, ובזק זכתה להקלות שיש הטוענים שהן קשורות לסיקור המיטיב שסיפק אתר "וואלה" שבבעלות בזק למשפחת נתניהו ולרצונו של נתניהו כי בזק, באמצעות חברת הלוויין yes, תקים ערוץ חדשות טלוויזיוני שיחליש את כוחן של חברות החדשות הקיימות.

התוכנית נחתמת בשיחה עם גדעון שביב, איש אתר ביקורת התקשורת "פרספקטיבה", מייסודו של הארגון הימין האמריקאי קאמרה. "אנחנו מאוד מקפידים לא לתקוף דעות, לא של ימין ולא של שמאל ‒ אלא רק טעויות עובדתיות", אמר שביב.

"קול העין" היא תוכנית משותפת ל"העין השביעית" ולקול-הקמפוס (106FM), רדיו הסטודנטים של בית-הספר לתקשורת של המסלול האקדמי, המכללה למינהל. את התוכנית מפיקה רתם שרעבי, סטודנטית בבית-הספר לתקשורת של המסלול האקדמי, המכללה למינהל. התוכנית משודרת בקול-הקמפוס 106FM מדי שבוע בימי חמישי בשעה 12:00, וזמינה להאזנה באתר התחנה ובאתר "העין השביעית".